سفر رییس عمومی منابع طبیعی وزارت زراعت به ولایت فاریاب 

mail-admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۵ - ۱۱:۱۰
سفر رییس عمومی منابع طبیعی وزارت زراعت به ولایت فاریاب 

مولوی عبدالاحد خلیل، رئیس عمومی منابع طبیعی وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در حالیکه وی را سید احمد خالد صاحب زاده رییس تنظیم علفچرهای وزارت زراعت همراهی می کرد، در رأس یک هیئت تخنیکی به ولایت فاریاب سفر کرد.
 هدف اصلی این سفر، نظارت بر پروژه‌های انکشافی منابع طبیعی و تسریع در تطبیق آن‌ها اعلام شد. وی در دیدار با مسئولین ولایت، از جمله مولوی حمیدالله ارشاد معاون مقام ولایت و رئیس زراعت فاریاب، بر اهمیت منابع طبیعی به عنوان سرمایه ملی و ضرورت حفظ آن‌ها تأکید کرد.
مولوی حمید الله ارشاد معاون مقام ولایت فاریاب از این هیئت استقبال کرده و وعده همکاری در تطبیق پروژه‌ها را داد. همچنین، رئیس زراعت ولایت فاریاب اطمینان داد که کارهای مقدماتی پروژه‌ها آغاز شده و پس از تکمیل اسناد مالی، سایر فعالیت‌ها نیز به زودی اجرا خواهند شد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۵ - ۱۱:۳۲
Background image

دیدار معین زراعت و مالداری با مسوول سازمان اسلامی برای امنیت غذایی

۱۵  میزان ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت با اِمری یاکسک مدیر هماهنگی و همکاری عملیات بشردوستانه سازمان اسلامی برای امنیت غذایی دیدار کرد.
مولوی صدراعظم. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۵ - ۱۱:۱۸
Background image

آغاز روند توزیع تخم اصلاح شده گندم و کودهای کیمیاوی در پنجشیر

۱۵ میزان ۱۴۰۳ هـ.ش
روند توزیع تخم اصلاح شده گندم، کود کیمیاوی یوریا و کود کیمیاوی دی ای پی در ولسوالی‌های عنابه، پریان، حصه اول و دره ولایت پنجشیر آغاز گردید.
قرار است در این پروژه برای. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۵ - ۱۱:۱۶
Background image

نظارت از جریان فعالیت قصابی‌ها در شهر چاریکار ولایت پروان

۱۵ میزان ۱۴۰۳ هـ.ش
کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت پروان از جریان فعالیت قصابی‌ها در بندرغوربند و جاده لیسه نعمان شهر چاریکار آن ولایت نظارت نمودند. 
در جریان این فعالیت به. . .

BACK TO NEWS