معین مالی و اداری وزارت زراعت با رییس و کارمندان ریاست زراعت ولایت تخار دیدار کرد

mail-admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۳ - ۱۱:۸
معین مالی و اداری وزارت زراعت با رییس و کارمندان ریاست زراعت ولایت تخار دیدار کرد

۱۳ سنبله ۱۴۰۳ هـ.ش
ملا آغاجان آخند «حاجی  سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با قاری قطب الدین دهنوی رییس زراعت و کارمندان ریاست زراعت ولایت تخار دیدار کرد.
معین مالی و اداری وزارت زراعت در این دیدار گفت:« با مردم به طریقه نیک رویه کنید و کارها را به وجه احسن انجام دهید، از تخلف، تقلب، تبعیض و رفتار بد جلوگیری کنید، منازعه نکنید و اختلاف ایجاد نکنید».
در همین حال، قاری قطب الدین دهنوی رییس زراعت ولایت تخار گفت:« تخار ولایت سرشار از آب و هوای مناسب است که حاصلات گندم آن بیشتر از مصرف مردم این ولایت است اگر به دهاقین کمک شود حتی حاصلات ما خارج از کشور صادر گردد.»
در حاشیه این دیدار، کمیته سه گانه نرخ گیری(تعیین قیمت)، سمپل گیری و خریداری و تسلیم گیری (ذخیره سازی) تعیین شده و بر موفقیت سازی این برنامه تاکید شده است، قرار است بیش پنج هزار متریک تن گندم مازاد دهاقین از ولایت تخار خریداری و ذخیره سازی شود.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۳ - ۱۴:۲۹
Background image

آغاز روند توزیع ماشین‌های پشم ریسی در ولایت فاریاب 

۱۳ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت فاریاب به همکاری دفتر کمیته هالند مقیم شهر میمنه  برای ۴۰۰ تن از خانم‌های که پیشه پشم ریسی داشتند ماشین پشم ریسی توزیع کرد.
این. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۳ - ۱۴:۲۹
Background image

دیدار معین زراعت و مالداری با مسوولان شرکت جیوکیم

۱۳ سنبله ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در دفتر کارش با مسوولان شرکت خصوصی جیوکیم دیدار کرد.
در این دیدار مسوولان شرکت متذکره علاقمندی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۳ - ۱۴:۲۱
Background image

بیش از پنج‌هزار متریک تن گندم در ولایت تخار خریداری و ذخیره سازی می‌شود 

۱۳ سنبله ۱۴۰۳ هـ.ش
براساس حکم عالیقدر امیرالمومنین حفظه الله و تعالی، پنج هزار و ۹۱ متریک تن گندم مازاد دهاقین از ولایت تخار خریداری و ذخیره سازی می‌گردد.
از میان این گندم یک هزار ۳۲۰. . .

BACK TO NEWS