معین مالی و اداری وزارت زراعت از دو مرکز جمع آوری شیر در ولایت پروان بازدید کرد

mail-admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۸ - ۹:۲۲
معین مالی و اداری وزارت زراعت از دو مرکز جمع آوری شیر در ولایت پروان بازدید کرد

ملا آغاجان آخند «حاجی سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری وزارت زراعت از مرکز جمع‌آوری شیر قریه مدد‌خیل ولسوالی جبل‌السراج و قلندرخیل ولسوالی بگرام ولایت پروان بازدید کرد.
معین مالی و اداری در جریان بازدید از مراکز  جمع آوری شیر گفت:« مالداری سهم بزرگ در رشد اقتصادی کشور دارد، توسط مالداری مشکلات اقتصادی خانواده‌ها کمتر می‌شود.»
در این مراکز جمع‌آوری شیر، لبنیات به کمک اتحادیه مالداری جمع‌آوری شده و به مرکز و شرکت‌های پروسیس لبنیات انتقال داده می‌شود.
نزدیک به ۸۰ فیصد مردم پروان علاقه‌مند زراعت و مالداری هستند که مالداری در رشد اقتصادی خانواده در این ولایت مهم پنداشته شده است.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۸ - ۱۳:۲۸
Background image

دیدار معین مالی و اداری وزارت زراعت با والی ولایت پنجشیر 

۲۸ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
ملا آغاجان آخند «حاجی سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری و هیئت همراهش در جریان سفر به ولایت پنجشیر با حافظ محمد آغا حکیم والی آن ولایت در حضور. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۸ - ۱۳:۱۱
Background image

سفر معین مالی و اداری وزارت زراعت به ولایت پنجشیر

۲۸ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
ملا آغاجان آخند «حاجی سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری و هیئت همراهش به ادامه سفرهای ولایتی‌اش به منظور بررسی وضعیت زراعت و مالداری و حل مشکلات. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۸ - ۱۲:۵۹
Background image

سفر رییس زراعت ولایت بغلان جهت افتتاح مدیریت خدمات زراعتی ولسوالی دند غوری 

۲۸ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی رحیم الله احدی ریس زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان طی سفر به  ولسوالی دند غوری با مولوی محمد حسن شهاب ولسوال آن ولسوالی جهت افتتاحیه دفتر مدیریت خدمات. . .

BACK TO NEWS