جلسه ارزیابی پیشرفت کار پروژه‌های انکشافی سال ۱۴۰۳ در وزارت زراعت دایر گردید

mail-admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۴ - ۱۵:۵۵
جلسه ارزیابی پیشرفت کار پروژه‌های انکشافی سال ۱۴۰۳ در وزارت زراعت دایر گردید

۲۴ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
جلسه جهت ارزیابی چگونگی پیشرفت کار پروژه‌های انکشافی سال ۱۴۰۳ وزارت زراعت تحت سرپرستی ملا آغاجان آخند «حاجی سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت دایر گردید.
در این جلسه معین مالی و اداری وزارت زراعت به روساء حاضر گفت" مردم از ما و شما توقع خدمت دارند تا برای شان کار صورت گیرد، برای مردم خود خدمت کنیم، این جلسه به همین خاطر دایر شده که نقاط قوت و ضعف خود را دریافت کنیم و از پیشرفت کارها و بودجه مصرف شده باخبر شویم".
بعد از آن ملا محمد حسین خورشید احمد رئیس دفتر وزارت زراعت پیام مولوی عطاءالله‌ عمری وزیر زراعت را به حاضران به خوانش گرفت که در آن روی اصلاح نسل حیوانات، میکانیزه سازی زراعت، ایجاد سردخانه‌ها، کار با مردم، ایجاد ساختمان‌های آبیاری و در مجموع پروژه‌های زیر بنایی اشاره شده بود و تاکید به شفافیت، حساب دهی، موثریت، مدیریت زمان، رعایت توازن شده بود".
در جریان جلسه مسوولان ریاست مالی و حسابی وزارت زراعت در مورد مصرف بودجه و پیشرفت کار پروژه‌ها معلومات ارائه و نیز روساء حاضر نظریات خویش را در بعضی موارد شریک ساختند.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۶ - ۹:۵۰
Background image

 سفر معین مالی و اداری وزارت زراعت به ولایت پروان

ملا آغاجان آخند «حاجی سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در رائس یک هیئت متشکل از روئسا و متخصصین وزارت زراعت به منظور بررسی وضعیت کلی زراعت و مالداری و حل مشکلات. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵ - ۱۵:۴
Background image

جلسه هیئت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین در ولایت کندز برگزار شد

۲۵ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
جلسه هیئت تخنیکی  جلوگیری از غصب و استرداد زمین های غصب شده در ولایت کندز تحت ریاست مولوی امان ‌الله حسن رئیس هیئت تخنیکی و با اشتراک اعضای هیئت دایر گردید.
در این. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵ - ۱۴:۵۱
Background image

سروی زمین‌های زراعتی قریه زمان کور بالا و ملکان ولایت پنجشیر جهت زهکشی

۲۵ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری زمین‌های قریه زمانکوربالا و ملکان ولایت پنجشیر را جهت شناسایی ساحاتی که نیاز به زهکشی دارد سروی نمودند.
به اساس عرایض مردم زمان. . .

BACK TO NEWS