جلسه سکتوری  زراعت و انکشاف دهات ولایت کاپیسا دایر شد

mail-admin
شنبه ۱۴۰۳/۳/۱۹ - ۱۱:۲۸
جلسه سکتوری  زراعت و انکشاف دهات ولایت کاپیسا دایر شد

این جلسه به هدف ایجاد هماهنگی با ریاست‌های سکتوری و موسسات همکار در سکتور زراعت و انکشاف دهات بخاطر بهبود هرچه بهتر تطبیق پروژه‌ها و  برنامه‌ها در ولایت کاپیسا دایر گردید.
در آغاز مجلس مولوی محمد رحیم نعمانی رئیس کاپیسا صحبت نموده و به حاضران گفت که فعالیت‌های شان را با توجه به نیازمندی‌های مردم تطبیق نمایند و همچنان موثریت و کیفیت را در نظر داشته باشند.
در ادامه عارف ولی زاده مدیر عمومی پلان هماهنگی برنامه‌ها گزارشی از فعالیت‌ها و دستاورد‌های ریاست زراعت در ماه ثور را به اعضای مجلس ارائه نمود. بالنوبه  ریاست های ذیدخل سکتور و موسسات همکار نیز گزارش از فعالیت‌های خویش طی ماه ثور الی جوزا  را ارائه  داشتند.
سپس ظهور یعقوبی نمایند کمیته ناروی از طریق پرزنتیشن پروژه تقویت توانمند سازی جوامع روستائی جهت کاهش خطرات اقلیمی را به معرفی گرفته که از طریق پروژه فوق توزیع بسته های باغچه های خانگی، اعمار کانال‌های آبیاری و احداث قوریه نهال های مثمر و غیر مثمر تطبیق خواهد گردید .
متعاقبا  طبق آجندا نماینده موسسه پاملرنه دستاورد‌های پروژه ایجاد انعطاف پذیری جوامع آسیب پذیر نیز از طرق پرزنتیشن ارایه نمود .
همچنان پیرامون آبیاری نهال‌های آبریزه در ساخات ولسوالی های حصه دوم و کوهبند نیز بحث گردید.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۲
Background image

به ۷۰ مالدار در ولسوالی دهدادی ولایت بلخ خوراکه چاق کننده حیوانات توزیع شد 

۶ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت ولایت بلخ درهمکاری کمیته هالند برای افغانستان  برای ۷۰ تن از مالدارن ولسوالی دهدادی ولایت بلخ به مقدار 7 هزار کیلوگرام خوراکه کانسنتریت چاق کننده حیوانات. . .

BACK TO NEWS