دیدار رئیس زراعت  ولایت بدخشان با مسول کمیته ناروی  

mail-admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۳/۱۵ - ۹:۵۰
دیدار رئیس زراعت  ولایت بدخشان با مسول کمیته ناروی  

قاری محراب الدین بلال رئیس زراعت ولایت بدخشان با انجنیر بهزاد مسول کمیته ناروی و تیم همراهش دیدار و پیرامون افتتاح چهار پروژه جدید گفتگو کرد.
 دراین دیدار رئیس زراعت ضمن تقدیر از فعالیت‌های دفتر ناروی که برای حمایت از دهقانان و مالداران کار می‌کنند روی هماهنگی در تطبیق پروژه‌ها سخن گفت.
سپس مسول دفتر ناروی به نماینده گی از تیم همراهش صحبت نمود و از همکاری‌های همیشگی اداره زراعت در فعالیت‌ها تشکری کرد و بعد از آغاز چهار پروژه جدید زراعتی دیگر در سطح ۱۱ ولسوالی این ولایت خبر داد که قراراست افتتاح گردد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۲
Background image

به ۷۰ مالدار در ولسوالی دهدادی ولایت بلخ خوراکه چاق کننده حیوانات توزیع شد 

۶ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت ولایت بلخ درهمکاری کمیته هالند برای افغانستان  برای ۷۰ تن از مالدارن ولسوالی دهدادی ولایت بلخ به مقدار 7 هزار کیلوگرام خوراکه کانسنتریت چاق کننده حیوانات. . .

BACK TO NEWS