سفر معین زراعت و مالداری وزارت زراعت به ولسوالی امام صاحب ولایت کندز

mail-admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۲:۴۹
سفر معین زراعت و مالداری وزارت زراعت به ولسوالی امام صاحب ولایت کندز

۲ ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت در جریان سفر به ولایت کندز به ولسوالی امام صاحب ولایت کندز  رفته و با کارمندان بخش زراعت آن ولسوالی دیدار نمود.
در این سفر مولوی امان الله حسن رئیس زراعت ولایت کندز نیز ایشان را همراهی می‌کرد و طی این دیدار کارمندان اداره زراعت ولسوالی امام صاحب معلومات مفصل پیرامون فعالیت‌های شان ارائه نمودند.
متعاقبآ معین زراعت و مالداری به ایراد سخن پرداخته هدف سفرش را به ولایت کندز بیان داشت و گفت:" به منظور بررسی از وضعیت زراعت و مالداری به این ولایت سفر نموده‌ایم، کندز از ولایت‌های حاصل‌خیز افغانستان است که دارای زمین‌ و آب فراوان می‌باشد، نیاز است کار صورت گیرد، زراعت، مالداری و باغداری این ولایت پیشرفت داده شود، ا.ا.ا در حد توان تلاش خود را می‌کند تا با توجه به امکانات موجود کار نماید، شما هم کوشش کنید با مردم، مالدارن و باغداران و دهقانان روش‌های زراعتی نوین را ترویج و آموزش دهید، همچنان از کارکردهای ریاست زراعت کندز تقدیر نمود".
در ادامه از اجراات کاری مدیریت قرنطین شیرخان بندر در سرحد تاجیکستان دیدن نمود و روی بهبود عرضه خدمات مطابق طرزالعمل، لوایح و قوانین قرنطین برای مراجعین تاکید نمود.
همچنان دیدار جداگانه با دهقانان و مالداران آن ولسوالی داشتند و مشکلات شان را شریک نمودند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS