آغاز کمپاین نهال شانی در ولسوالی فرزه ولایت کابل 

mail-admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۹:۳۰
آغاز کمپاین نهال شانی در ولسوالی فرزه ولایت کابل 

 به ادامه کمپاین نهال شانی در ولایت کابل مدیریت خدمات زراعتی ولسوالی فرزه ولایت کابل کمپاین نهال شانی را در سر تاسر این ولسوالی آغاز نموده است.
در این کمپاین که ولسوال، ملک‌ها و‌ بزرگان اقوام اشتراک داشتند از مردم خواسته شد تا در قسمت کمپاین نهال شانی توجه نموده و نهال غرس نمایند و همچنان برای مردم خاطر نشان گردید تا در قسمت آبیاری و مراقبت از نهال‌های غرس شده کوشش نهایی را به خرچ دهند.
 در همین حال مدیریت عمومی خدمات زراعتی ولسوالی قره باغ ولایت کابل نیز  به تعداد ۲۰۹ اصله نهال‌های ناجو و مورپان را جهت سر سبزی اماکن مقدسه برای‌ مدارس دینی و مکاتب در مربوطات این ولسوالی توزیع نموده است.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS