سفر اعضای هیئت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین در ولایت کاپیسا به ولسوالی تگاب 

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۱:۱۸
2222

۱۵ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
هیئت تخنیکی جلوگیری از غصب و استرداد زمین‌های امارتی ولایت کاپیسا به سرپرستی مولوی روح الله روحانی رئیس زراعت و رئیس هیئت و اعضای هیئت جهت تثبیت و جلوگیری از غصب زمین‌های امارتی عازم ولسوالی تگاب شدند.
 در این سفر روساء استخبارات، عدلیه، حج و اوقاف،  سرحدات اقوام و قبایل، شهرسازی، شاروالی، معاون قومندانی امنیه،  مستوفی ولایت، آمر قضایای امارت و مدیر کدستر ریاست زراعت نیز حضور داشتند.
در این سفر اعضای شامل هیئت به ساحات دوران، کوره، شنکی، شگی و نورز خیل رفته تمامی نقاط آن منطقه را از نزدیک برسی نمودند.  در بعضی مناطق یکعده از افراد دست به ساخت ساز خودسرانه و غصب زمین زده بودند؛ هیئت مانع کار آن‌ها شد. همچنان برای این افراد تفهيم گردید که از غصب ساحات امارتی بطور جدی جلوگیری نموده و از ملکیت‌های عامه که بیت المال و سرمایه ملی کشور می‌باشد حفاظت نمایند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۲
Background image

به ۷۰ مالدار در ولسوالی دهدادی ولایت بلخ خوراکه چاق کننده حیوانات توزیع شد 

۶ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت ولایت بلخ درهمکاری کمیته هالند برای افغانستان  برای ۷۰ تن از مالدارن ولسوالی دهدادی ولایت بلخ به مقدار 7 هزار کیلوگرام خوراکه کانسنتریت چاق کننده حیوانات. . .

BACK TO NEWS