نشست هیئت تخنیکی جهت افزایش و تولید نهال‌های تصدیق شده

mail-admin
شنبه ۱۴۰۳/۱/۴ - ۱۳:۳۸
نشست هیئت تخنیکی جهت افزایش و تولید نهال‌های تصدیق شده

۴ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
نشست هیئت تخنیکی جهت افزایش و تولید  نهال‌های تصدیق شده در معینت زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری تحت سرپرسی مولوی نصرتالله ‌طلحه رئیس عمومی انستیتوت تحقیقات زراعتی دایر گردید.
در این نشست که متخصصان از ریاست‌های جنگلات، تحقیقات، غله‌جات، تخم‌های بذری، باغداری و خاک‌شناسی حضور داشتند پیرامون افزایش تولید نهال‌های مثمر و غیر مثمر تصدیق شده صحبت نموده نظریات خویش را شریک ساختند.
کارمندان مسلکی این بخش در مورد تولید نهال باکیفیت، بدون مرض، اقتصادی، زینتی و پرورش نهال بصورت بهتر، استفاده از کود و آب‌دهی نظریات  خویش را شریک ساخته و خواستار تطبیق آن شدند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS