اتحادیه دهاقین در ولایت هرات افتتاح شد

user-admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۳
اتحادیه دهاقین در ولایت هرات افتتاح شد

مسوولان در ریاست زراعت، آبیاری و مالداری از افتتاح اتحادیه دهاقین ولایت هرات در این ولایت خبر داده می‌گویند که  این اتحادیه جهت نمایندگی بهتر دهقانان و یکپارچگی دهاقین تشکیل شده است. 
مولوی پیر محمد حلیمی رئیس زراعت، آبیاری و مالداری هرات می‌گوید این اتحادیه به هدف حمایت از حقوق مشروع اعضای اتحادیه، تلاش در راستای فراهم‌سازی زمینه‌ی ارایه خدمات بهتر برای دهاقین، تلاش در راستای فراهم‌نمودن زمینه هماهنگی و تامین ارتباط با مراجع ذیربط امارتی در قسمت کمپاین‌های بزرگ خدمات و وترنری ایجاد شده است. 
رئیس این اداره همچنان می‌افزاید: تشکیل اتحادیه‌ها سبب می‌شود تا پل ارتباطی میان نظام و دهاقین مستحکم‌تر شود.
از سوی‌هم حاجی بشیر احمد بهادری رئیس اتحادیه زارعین ولایت هرات باستان می‌گوید: امروز رسماً این اتحادیه به فعالیت آغاز نموده که  33 تن در این اتحادیه از جمله موسسین می‌باشند که از تمامی ولسوالی‌ها در این اتحادیه عضو می باشند. 
آقای بهادری می‌افزاید: اتحادیه‌ها یک آدرس مشخص برای زارعین و موسسات بوده که می‌تواند این دو را به نحو احسن با یکدیگر معرفی نمایند. 
رئیس اتحادیه زارعین علاوه می‌کند: آنان در تلاش این هستند تا زراعت را از گونه‌ی سنتی به ر‌وش عصری تغییر دهند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS