کمپاین نهال شانی در ولایت بادغیس آغاز شد

user-admin
شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۵ - ۹:۵۱
کمپاین نهال شانی در ولایت بادغیس آغاز شد

کمپاین نهال شانی به پیشواز از سال نو از سوی ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بادغیس در فارم شگوفان نعمتی با حضورداشت مسئولین و کارمندان ادارات امارتی، محاسن سفیدان، نماینده گان موسسات همکار و رسانه ها به منظور سرسبزی و پاکی محیط زیست آغاز شد.
در ابتدا مولوی محی الدین بشری آمرعشر و زکات ریاست ریاست زراعت، آبیاری و مالداری در برنامه امروزی غرس نهال و پاکی محیط زیست صحبت نموده و گفت نهال شانی به معنی سرمایه گذاری بالای محیط زیست و طبیعت که زندگی می‌کنیم می‌باشد، نامبرده از همه خواست که  با آمدن فصل بهار این کارنیک را انجام دهند و درقسمت آبیاری نهال‌های غرس شده توجه جدی نمایند. 
در همین حال مسئولین ادارات امارتی به نوبه خود صحبت همه جانبه نمودند و ازهمه باشنده‌گان ولایت بادغیس خواست تا درقسمت غرس نهال سرسبزی وطن و پاکی محیط زیست با آمدن بهارنو کوشش نمایند و این کارنیک را انجام دهند. 
به گفته مسوولان ریاست زراعت ولایت بادغیس  قراراست در کمپاین نهال شانی امسال در ولایت بادغیس درحدود۳۷ هزار اصله نهال‌های مختلف النوع در نقاط مختلف ولایت بادغیس غرس گردد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS