دیدار رئیس زراعت کابل با اعضای شورای علمای  ولایت کابل

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲ - ۱۰:۴۵
دیدار رئیس زراعت کابل با اعضای شورای علمای  ولایت کابل

هیئتی از  شورای علماء کابل به منظور  بررسی از چگونگی فعالیت‌ها و کارکرد‌های دوایر امارتی با رهبری و پرسونل اداره زراعت کابل دیدار کردند.
در این دیدار  مولوی عبید‌الله‌ حقانی رئیس زراعت کابل مولوی ظاهر خان معاون شورای علمای کابل و اعضای این اداره را خوش آمدید گفت و از فعالیت‌های این شورا به نیکویی یاد نمود.
بعد از آن معاون  شورای علمای کابل هدف از دیدار خویش را بیان نموده گفت که مطابق به هدایات بزرگان امارت اسلامی افغانستان مکلفیت دارند که از چگونگی پیشرفت فعالیت‌ها و‌کار کرد‌های دوایر دولتی وارسی نمایند و گزارش و اطمینان خویش را‌ به بزرگان امارت ارائه نمایند.
سپس آمرین بخش‌های ‌مختلف اداره زراعت کابل از چگونگی اجراآت و دست آورد‌های خویش در سطح ولایت کابل مفصل گزارش ارائه نموده و مشکلات  و پیشنهادات خویش را نیز‌ برای اعضای شورای علماء ارائه نمودند .

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS