دیدار رئیس زراعت ولایت بدخشان با هیات نظارتی و مشورتی شورای ولایتی  آن ولایت

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ - ۱۵:۱۷
دیدار رئیس زراعت ولایت بدخشان با هیات نظارتی و مشورتی شورای ولایتی  آن ولایت

قاری قطب الدین (دهنوی) رئیس زراعت، آبیاری و مالداری در دفتر کارش با هیئت نظارتی شورای علما مشمول شیخ محمد ذاکر ابوفرید، مولوی سید عبدالولی سادات و عبدالبصیر حقجو دیدار نمود.
دراین دیدار به نماینده گی ازشورای علما شیخ محمد ذاکر ابوفرید صحبت نمود و ریاست زراعت، آبیاری و مالداری این ولایت را یکی از ریاست‌های فعال دربخش خدمت گذاری برای دهاقین و مالداران عنوان نموده وخدمات و دستاوردهای این ریاست را بعد از فتح ارزنده توصیف نمود وعلاوه نمود" براساس طرزالعمل کاری و فرمان عالیقدر امیرالمومین حفظه الله شورای علما منحیث ارگان مشوره دهنده در تمام بخش‌ها مکلف است که با مسولین امور مشوره داشته باشند، ازهمین رو امروز به این ریاست آمدیم تا روی کارشیوه جمع آوری عشر وزکات، تطبیق پروژه‌های بنیادی و تقویت مدارس دینی بحث داشته باشیم".
رئیس زراعت، آبیاری و مالداری نقش شورای علما را درنظام اسلامی کلیدی عنوان نموده وبیان داشت " نیازمند مشوره علمای خویش هستیم و نظریات مطرح شده برای بهبود امورات کاری ما مهم و ارزنده می باشد و از این جهت تلاش می‌نمایم تا با درنظر داشت قوانین و طرزالعمل کاری این ریاست پیشنهادات مطرح شده را درنظر گرفته و درتطبیق آن تلاش نمایم".

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS