چهارمین جلسه کمیته داخلی بودجه در وزارت زراعت برگزار شد

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ - ۱۲:۴۵
چهارمین جلسه کمیته داخلی بودجه در وزارت زراعت برگزار شد

۱۸ دلو ۱۴۰۲ هـ.ش
 چهارمین جلسه کمیته داخلی بودجه به ریاست مولوی ضیاء الدین واقف رئیس مالی و حسابی وزارت زراعت، آبیاری و مالداری و با حضور داشت روئسای ریاست‌های سکتوری و مشاورین مقام این وزارت برگزار شد.
در این جلسه راجع به جلسات که غرض اصلاح نام یک تعداد پروژه‌های جدید اختیاری با معینیت پلان و پالیسی وزارت مالیه صورت گرفته بحث و تبادل نظر صورت گرفته که همه اعضای کمیته نام‌های اصلاح شده را تائید و رسماً با وزارت مالیه شریک ساخت شد. 
مولوی ضیاء الدین واقف رئیس کمیه داخلی بودجه تاکید بر تسریع امورد کرده افزود" برای پروژه های جاری فعلی و پروژه‌های که جدیداً طرح‌های آنها با وزارت مالیه شریک ساخته شده دفاعیه قناعت بخش و موثر ترتیب گردد تا بتوانم راجع به پروژه‌های وزارت زراعت، آبیاری و مالداری قناعت وزارت مالیه را حاصل نموده و در سال مالی ۱۴۰۳ بودجه کافی مطابق ضرورت و اولویت‌های وزارت زراعت بدست آوریم و تمام مشکلات که به علت نبود بودجه در مالی ۱۴۰۲ داشتم را حل نمایم تا از این طریق زمینه انکشاف متوازن را در سکتورهای زراعت و مالداری کشور فراهمه نماییم.
قابل ذکر است که طرح پیشنهادی عواید وزارت که توسط آمریت تنظیم عواید ریاست مالی و حسابی و ریاست عواید غیر مالیاتی وزارت مالیه نهایی گردیده بود با اندکی تغیرات در پروپول مصارفی آن از جانب رهبری وزارت مالیه مورد تائید قرار گرفته که در آینده نزدیک طرح عواید ۵ ملیارد افغانی این وزارت در پنج ساله آینده توسط رهبری  هردو وزارت به امضاء رسیده و تطبق می‌گردد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS