رییس عمومی پلان با مسوول برنامه پیشرفت و توسعه ملل متحد و موسسات همکار آن دیدار کرد

mail-admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - ۱۰:۱۰
رییس عمومی پلان با مسوول برنامه پیشرفت و توسعه ملل متحد و موسسات همکار آن دیدار کرد

مولوی عبدالغفور رییس عمومی پلان و پالیسی وزارت زراعت، آبیاری  و مالداری با مسوول برنامه پیشرفت و توسعه ملل متحد یا برنامه عمران ملل متحد  و موسسات اکشن اید ، پاملرنه و ریشه‌های صلح دیدار و گفتگو کرد.
مولوی عبدالغفور رییس عمومی پلان و پالیسی وزارت زراعت در این دیدار گفت:« وزارت زراعت همکار همیشه‌گی شما خواهد بود تسهیلات لازم را برای تطبیق پروژه‌ها فراهم نموده و تفاهم نامه همکاری را امضا می‌نماید.»
در همین حال حسن خان عزیز مشاور ریاست عمومی پلان و پالیسی در مورد چالش‌ها، تسهیلات، روند کاری موسسات و پالیسی امارت اسلامی، موثریت و مفیدیت پروزه‌ها و پلان موسسات در راستای زراعت و مالداری صحبت نموده و بر روند شفافیت و موثریت پروژه‌ها تاکید کرد.
 سریک نات میسرا (Srikanata misra ) مسوول برنامه پیشرفت و توسعه ملل متحد در افغانستان، ویدست گتبوکا (Vidaste Gatebuka) رییس موسسه اکشن اید  روبرت جوکوبی (Robert Jacobi) رییس موسسه ریشه‌های صلح و  رشما عظمی (Rashma Azmi) رییس موسسه پاملرنه در این دیدار روی تکمیل‌سازی پروژه‌های ناتکمیل شده، روند کاری پروژه‌های جدید، پلان و برنامه‌های این موسسات، ساحه فعالیت و هماهنگی با وزارت زراعت صحبت نمودند.
وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور تطبیق پروژه ها کوتاه مدت، دراز مدت و اضطراری زمینه را برای موسسات ملی و بین‌المللی مهیا نموده و همکار با آن‌ها می‌باشد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS