معین جدیدالتقرر مالی و اداری وزارت زراعت معرفی شد

user-admin
پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۲ - ۱۴:۳۴
د کرنې وزارت نوی ټاکل شوي مالي او اداري مرستیال معرفي شو

۱۲ دلو ۱۴۰۲ هـ.ش

براساس حکم  عالیقدر امیرالمومنین  حفظه الله ملا آغاجان آخند رییس  قبلی سرحدات، اقوام و قبایل ولایت قندهار به حیث معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری تعین و رسما به کار اش آغاز کرد.
مولوی عطاءالله عمری وزیر زراعت در محفل معرفی معین مالی و اداری وزارت زراعت خدمت رسانی برای دهقان و مالدارن کشور را وظیفه وزارت زارعت عنوان کرده گفت:« عزل و تقرر یک اصل در هرنظام است، مهم خدمت در همان بخش است، تا با استفاده از علم دانش متخصصان کشور خدمت گذاری به مردم که 40 سال جنگ را متحمل شده اند صورت گیرد».
در همین حال مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت تقوا و نیت را در پیشبرد امور مهم پنداشته گفت:« تقوا و نیت در خدمت مهم است و این یک جایگاه نیست بلکه یک مسوولیت و امتحان بزرگ است».
هم‌چنان مولوی بازمحمد فیضان در ایراد سخنانش گفت:« اطاعت از امیر یک اصل در کشورهای اسلامی است تا به هر جایگاه و هر زمان که موظف می‌سازد تابع باشد.»
ملا آغاجان آخند معین جدید‌التقرر وزارت زراعت گفت:« گماشتن من در این سمت بر اساس اعتماد امیرالمومنین است ما از حکم آن اطاعت می‌کنیم، خدمت کردن به مردم به همه ما لازمی است ما هم به اندازه توان خود در این راستا خدمت می‌کنیم.»
در محفل معرفی معین مالی و اداری وزارت زراعت مولوی عطاءالله عمری وزیر زراعت، مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری، مولوی بازمحمد فیضان معین آبیاری و منابع طبیعی، مولوی فضل الباری فضلی معین مالی و اداری پیشین وزارت زراعت و رئیس فعلی ریاست زراعت کندهار،  مولوی محمد صابر معتصم بالله معاون اداره امور، مولوی حیات‌الله حلیم رییس شورای علمای ولایت فاریاب، رییسان و کارمندان وزارت زراعت اشتراک نموده بودند.
رهبری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری از کارکردهای مولوی فضل‌الباری فضلی معین مالی و اداری پیشین قدردانی نموده و برای معین جدیدالتقرر استدعا خدمت گذاری نمودند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS