جلسه کمیته قرنطین و حفظ‌الصحه نباتی در وزارت زراعت برگزار شد

mail-admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱ - ۱۵:۱۴
جلسه کمیته قرنطین و حفظ‌الصحه نباتی در وزارت زراعت برگزار شد

۱ دلو ۱۴۰۲ هـ.ش
مسوولان ریاست حفاظه نباتات و قرنطین وزارت زراعت، آبیاری و مالداری جلسه‌ کمیته قرنطین و حفظ‌ الصحه نباتی را  در معینیت زراعت و مالداری به منظور معیاری سازی محصولات زراعت و بحث روی موضوعات قرنطینی دایر نموده اند.
اهداف قرنطین نباتی، فیس تفتیش محصولات زراعتی وارداتی و صادراتی، صادرات پخته به کشور هند و بنگله‌دیش، فوموگیشن و تایید محصولات زراعتی قابل فوموگیشن، توزیع سرتیفکیت از طریق وزارت زراعت، صادرات ریحان به کشور هند، کیله و فوموگیشن آن و موضوعات دیگر قرنطین نباتی محور اصلی بحث این جلسه بود.
این جلسه به سرپرستی مولوی صدراعظم عثمانی، معین زراعت و مالداری وزارت زراعت با اشتراک مسوولان از اطاق تجارت، اطاق زراعت و مالداری، اداره نورم و استندرد، گمرکات و شماری از مسوولان وزارت زراعت دایر گردید.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS