پنجمبن نماینده گی توزیع مسلخ‌های دولتی افتتاح شد 

mail-admin
پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ - ۱۰:۱۰
پنجمبن نماینده گی توزیع مسلخ‌های دولتی افتتاح شد 

پنجمین نماینده گی مسلخ‌‌های دولتی جهت دسترسی باشنده گان ولایت کابل به گوشت صحی و معیاری از سوی وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در هماهنگی و همکاری ادارات زیربط به سرمایه گذاری سکتور خصوصی در چهاراهی شهید ولایت کابل افتتاح شد.
در برنامه افتتاحیه این نماینده گی ملا حسین احمد خورشید رئیس دفتر، شیخ عبید الله حقانی رئیس زراعت کابل، مفتی عبدالرحیم شاهد رییس توسعه سکتور خصوصی، مولوی مصباح الدین مستعین رییس اطلاعات و آگاهی عامه، مولوی محمود حمیدی رئیس تنفیذ و نظارت از قرار دادها، ملا محمد نصرت رییس تفتیش داخلی وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، نصرت الله یوسفزی رییس شرکت قراردی مسلخ‌ها، سرمایه گذاران داخلی و شماری از مسوولان ادارات زیربط حضور داشتند.
ملا حسین احمد خورشید رئیس دفتر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در برنامه افتتاح این نماینده‌گی بر اهمیت فعالیت مسلخ‌ها و نماینده گی های آن در جهت مصونیت غذایی صحبت کرده افزود" این نماینده‌گی‌ها  در فراهم‌سازی گوشت صحی با کیفیت و معیاری برای باشنده گان ولایت کابل بسیار موثر و با اهمیت می‌باشد چون به دلیل خوردن گوشت غیر صحی هموطنان ما با امراض گوناگون مواجه می‌شوند که از این پس مشکلات باشنده گان کابل در این بخش حل می‌شود از مسولین و دست اندرکاران آن‌، که این نماینده گی  را  با امکانات استندرد‌های جهانی ساختند قدر دانی نموده و سایر سرمایه گذاران کشور می‌خواهیم که در بخش ساخت مسلخ‌های معیاری در کابل و سایر ولایت‌ها سرمایه گذاری نمایند."

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS