توزیع وسایل و ماشین آلات زراعتی به پنج مرکز خدمات زراعتی در دو ولسوالی ولایت بدخشان

mail-admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۵ - ۱۰:۴۷
توزیع وسایل و ماشین آلات زراعتی به پنج مرکز خدمات زراعتی در دو ولسوالی ولایت بدخشان

۵ جدی ۱۴۰۲ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بدخشان در همکاری دفتر افغان اید در چوکات پروژه کاهش خطرات حوادث طبیعی ده‌ها نوع وسایل خورد و بزرگ زراعتی را برای ۵ مرکز خدمات زراعتی در ولسوالی‌های کشم وارگوی توزیع نمود.
این وسائل شامل۴ پایه ماشین پروسس روغن، ۶ عراده تراکتور خوردباغی همراه با وسایل قلبه، ۳۵پایه ماشین‌های کوچک درو، ۵ عدد اره برقی، ۱۴پایه ماشین‌های ساده برقی دواپاش، ۵ پایه زینه آلمونیمی و۵ عدد قیچی بزرگ شاخه بُری می‌باشد.
ارزش مجموعی این وسایل به بیش از سی هزار دالر آمریکایی می‌رسید و در حضورداشت قاری قطب‌الدین دهنوی رئیس زراعت، آبیاری و مالداری توزیع گردید.
رئیس زراعت در محفل توزیع این وسایل از موسسات همکار در بخش زراعت خواست که کمک‌های شان را بیشتر روی افزایش عوامل تولید و خدمات ترویجی متمرکز سازند تا دهقانان متکی به خود شوند.
در همین حال مسول پروژه‌های زراعتی موسسه افغان اید در بدخشان گفت این موسسه پنج مرکز خدمات زراعتی را درسطح ۲ ولسوالی به هدف فعالیت‌های ترویجی دهاقین ایجاد نموده است تا آنها در پهلوی دسترسی بهتر به عوامل تولید و کمک خودی بتوانند درانتقال تکنالوژی‌های جدید زراعتی برای سایر دهقانان نقش مثبت ایفا نموده و خدمات زراعتی را تقویت نمایند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS