۱۲۵ دهقان سبزی‌کار در هرات آموزش دیدند

mail-admin
دوشنبه ۱۳۹۸/۵/۷ - ۱۳:۵۹
۱۲۵ دهقان سبزی‌کار در هرات آموزش دیدند

۷ اسد ۱۳۹۸
ریاست‌ زراعت، آبیاری و مالداری ولایت هرات، از طریق برنامه حمایت از اولویت ملی دوم مربوط به وزارت زراعت، به ۱۲۵ دهقان سبزی‌کار آموزش داد.

این برنامه آموزشی در باره‌ی چگونگی پرورش سبزیجات شامل بادنجان رومی، گلپی، کرم برگ و زردک و هم‌چنین مدیریت تلفیقی آفات سبزیجات و عملیات پس از برداشت به سبزی‌کاران ولسوالی‌های انجیل، گذره، کرخ، زنده‌جان و غوریان ارایه شده است.
هدف از راه‌اندازی این برنامه آموزشی بلندبردن دانش تخنیکی دهقانان و مساعد ساخنتن زمینه برای شریک ساختن تجارب و تبادل افکار بین دهقانان و کارمندان ترویج بوده است. به دهقانان شرکت‌کننده در این برنامه، قبلاً تخم اصلاح شده سبزیجات و کود کیمیاوی نیز توزیع شده است.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS