گفتگوی مشورتی معین مالی و اداری با رییسان ولایات در باره تعیینات و تشکیل وزارت زراعت

mail-admin
دوشنبه ۱۴۰۰/۳/۳۱ - ۱۵:۱۹
گفتگوی مشورتی معین مالی و اداری با رییسان ولایات در باره تعیینات و تشکیل وزارت زراعت

۳۱ جوزای ۱۴۰۰
عبدالهادی رفیعی معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، امروز از طریق ویدیو کنفرانس پیرامون تشکیل و تعیینات سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ سکتور زراعت، همراه با رییسان اداره زراعت ولایات مشورت کرد.
آقای رفیعی گفت: «تشکیل و تعیینات سال گذشته نظر به نقشه‌ی جغرافیایی هر ولایت ساخته شده، تشکیل فعلی از طرف مقام عالی ریاست‌جمهوری تایید و منظور شده، نقشه راه زراعت افغانستان نظر به نیازمندی هر منطقه می‌باشد که ترتیب شده است. حال نیاز است مشوره شما  گرفته شود، تا کمبودات در تشکیل امسال در نظر گرفته شده و پُر گردد.»
معین مالی و اداری هم‌چنین افزود که تشکیل و تعیینات دهقان‌محور است و این گفتگو نیز به منظور مشورت با روسای ولایات در باره کارمندان است تا آنان بی‌سرنوشت نشوند. او تاکید کرد که هر کارمند باید مطابق به تخصص‌شان در بست‌ها تعیین گردند و در ضمن کارمندان مرکزی کم‌تر و کارمندان محلات و ولسوالی‌ها بیشتر شده‌اند. او گفت که این تغییر به منظور عرضه خدمات بیشتر به مردم به‌وجود آمده است.
در این گفتگوی مشورتی ویدیوی، رییسان اداره زراعت ولایات، نظریات و پیشنهادات‌شان را شریک ساخته و خواستار توجه رهبری مقام وزارت شدند. تعدادی از رییسان ولایتی خواستار افزایش کارمندان شدند. آنان تاکید کردند که در تعیینات جدید نظریات و پیشنهادات‌شان درنظر گرفته شود و در تقرری‌ها مشورت صورت گیرد.
عبدالهادی رفیعی در جمع‌بندی این نشست گفت: «نظر به امکانات به همه‌ی ولایات خدمات عرضه و خواست‌های شما در نظر گرفته می‌شود. تشکیل هم براساس اولویت‌ها ساخته شده تا زراعت انکشاف داده شود.»
رییسان اداره زراعت ولایات خواستند تا در آینده نیز چنین کنفرانس‌هایی راه‌اندازی شود تا بتوانند نیازمندی‌های مردم و ریاست‌های زراعت را مستقیم به مسوولان رده‌اول وزارت برسانند.
این نشست با حضور رییسان منابع بشری و امور ولایات و تعدادی از مشاورین بخش منابع بشری وزارت زراعت در اتاق نشست‌های معین مالی و اداری راه‌اندازی شده بود.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۴۶
Background image

اشتراک وزیر زراعت در مراسم دستاربندی حافظان قرآن کریم در فاریاب

۳۰ حمل ۱۴۰۳ ه‍.ش
مولوی عطاءالله عمری  وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در مراسم لف دستار یازده تن از حافظان قرآن مجید از مدرسه خالد بن ولید در ولسوالی اندخوی ولایت فاریاب اشتراک نمود  و روی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۴۵
Background image

۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی برای دهاقین در ولایت مرکز بامیان توزیع شد

موسسه خدمات اجتماعی و اقتصادی زنان طی مراسمی با حضور داشت مسوولان محلی ولایت بامیان، مسئولین موسسه تمویل کننده و تطبیق کننده، دهاقین و رسانه‌ها به تعداد ۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی را. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۳۷
Background image

آموزش دهی دهقانان و مالداران در مورد حفظ مصوونیت مواشی و مزارع از حوادث طبیعی در ولایت بلخ

مدیریت خدمات زراعتی ولسوالی دولت آباد ولایت بلخ برای ده‌ها تن از مالداران و دهقانان منطقه زادیان مهاجر برنامه آگاهی دهی را در مورد مصوون ماندن زمین‌های زراعتی و مواشی مردم راه‌اندازی. . .

BACK TO NEWS