گزارش دهی مسوولان صندوق انکشاف زراعت به  وزیر زراعت 

mail-admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ - ۱۴:۵۰
گزارش دهی مسوولان صندوق انکشاف زراعت به  وزیر زراعت 

۲۹ دلو ۱۴۰۲ هـ.ش
مسوولان صندوق انکشاف  زراعت گزارش کارکردها و دستاوردها و پلان اراییه خدمات مالی اسلامی برای سال آینده از سوی نهاد متذکره را به مولوی عطاءالله عمری وزیر زراعت، آبیاری و مالداری اراییه کردند.
انجنیر عبدالغفار غفاری رئیس صندوق انکشاف زراعتی طی جلسه‌ای گزارش مختصر از چگونگی اجراات کاری صندوق انکشاف زراعت را در سال گذشته با وزیر زراعت شریک ساخته و همین گونه پلان نهاد متذکره را برای ارایه خدمات مالی اسلامی برای دهقانان، مالداران و متشبثین سکتور خصوصی در سال آینده نیز بیان کرده و خواستار هدایت وزیر زراعت جهت بهبود آن شد.
در همین حال مولوی عطاءالله عمری صندوق انکشاف زراعت را در فراهم سازی خدمات مالی و اسلامی برای دهقانان و مالداران کشور مهم عنوان کرده و به مسوولان آن هدایت داد تا تمام تلاش خود را به خرچ دهند تا خدمات مالی اسلامی موثر و  قناعت بخش برای دهقان، مالداران و متشبثین سکتور خصوصی فراهم نمایند که  به این ترتیب زمینه رشد و انکشاف زراعت کشور فراهم گردد.
صندوق وجهی انکشاف زراعتی یک نهاد دولتی مالی غیر بانکی بوده که تحت رهبری وزارت زراعت، آبیاری و آبیاری فعالیت می‌نماید.
 تمویل مالی اسلامی دهاقین و متشبثین زراعتی در جهت رشد و بهبود زراعت افغانستان از وظایف عمدۀ این صندوق به شمار می‌رود.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS