کنفرانس «FLRC» در هرات برگزار شد

mail-admin
چهارشنبه ۱۳۹۸/۹/۲۰ - ۱۹:۳۵
 کنفرانس «FLRC» در هرات برگزار شد

۲۰قوس ۱۳۹۸
کنفرانس مشارکتی وزارت‌های زراعت و احیا و انکشاف دهات، در ارتباط به مراکز آموزشی و منابع دهقانان، «FLRC»، توسط ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت هرات با همکاری برنامه اتحادیه اروپا برای توسعه زراعت و بازارهای روستایی، برگزار شد.
در این کنفرانس محبوب‌الله ننگ معین تخنیکی وزارت زراعت، غلام داوود هاشمی معاون مالی و اداری والی هرات، مسوولان ریاست‌های زراعت، انکشاف دهات، دانشکده زراعت، نمایندگان برخی از موسسات، پروژه‌ها و برنامه‌های همکار در سکتور زراعت، مدیران خدمات زراعتی و شمار زیادی از دهقانان حضور داشتند.
هدف از این برنامه هماهنگی بیشتر بین مراکز آموزشی و منابع دهقانان و برنامه ملی میثاق شهروندی مربوط به وزارت احیا و انکشاف دهات و هم‌چنین زراعت و شوراهای انکشافی بوده تا تجربیات خود را از طریق همکاری با گروه‌های تولید کننده وتشبثات زراعتی همراه با برنامه ملی میثاق شهروندی به اشتراک بگذارند.
قابل ذکر است که مراکز آموزشی منابع دهقانان از یک سال به این طرف در ولسوالی‌های زنده‌جان و کرخ فعالیت‌های خود را آغاز کرده و جدیدترین تکنالوژی‌ها و دست‌وردهای سکتور زراعت برای دهقانان، مالداران و باغداران از این طریق عرضه و معرفی می‌گردد. تدویر جلسات ماهوار برای هماهنگی بیشتر فعالیت‌های زراعتی در سطح ولسوالی‌ها، منسجم ساختن دهقانان و مشارکت‌شان در روند پلان‌گذاری از جمله فعالیت‌های اساسی این مراکز می‌باشد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۸
Background image

آموزشی دهی  و توزیع ۶۴۰ بوری شکر برای ۱۵۰ نفر از اعضای اتحادیه زنبورداران ولایت بدخشان

۹ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بدخشان در همکاری پروژه زنجيره ارزش محصولات زراعتی افغانستان برای ۱۵۰ نفراعضای اتحادیه زنبورداران ضمن تدویر برنامه آموزشی یک روزه. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۷
Background image

نشست مسوولان ریاست زراعت ولایت بادغیس با مسوولان موسسه ناروی در زون غرب

۹ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
 مولوی آخندزاده ملاعبدالحی منیر رئیس زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بادغیس با رئیس موسسه ناروی در زون غرب ملاقات کرد.
 در ابتدا رئیس زراعت وضعیت زراعتی و مالداری را در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۶
Background image

از وارد شدن ۹۷۰۰ کیلو خرمای بی‌کیفیت در ولایت فراه جلوگیری شد

۹ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
کارمندان ریاست حفاظه نباتات و قرنطین وزارت زراعت، آبیاری و مالداری از وارد کردن ۹۷۰۰ کیلوگرام خرمای بی‌کیفیت در بندرشیخ ابونصر فراهی ولایت فراه جلوگیری نمودند.
 قرار بود. . .

BACK TO NEWS