کارمندان ریاست زراعت دایکندی، کارشیوه جدید ارزیابی را یاد می‌‌گیرند

naim.rezai
دوشنبه ۱۴۰۰/۱/۱۶ - ۱۴:۲۲
کارمندان ریاست زراعت دایکندی، کارشیوه جدید ارزیابی را یاد می‌‌گیرند


برنامه آموزش کارشیوه جدید ارزیابی اجراأت برای کارمندان ریاست زراعت به همکاری آمریت اصلاحات اداری وخدمات ملکی این ولایت راه‌اندازی شد.
در این برنامه شیوه جدید ارزیابی اجراأت کارمندان خدمات ملکی که جدیداً تصویب گردیده به کارمندان ریاست زراعت دایکندی آموزش داده شد.
 ارزیابی اجراأت شامل ترتیب برنامه‌ کاری، گزارش کاری و فورم نظارت می‌شود و در باره این موضوعات به کارمندان شرکت‌کننده در این برنامه آموزشی، معلومات لازم ارایه شد.
هدف این تدویر این برنامه آموزشی بهبود عملکرد کارمندان و مطابق فارمت جدید مامورین و کارمندان خدمات ملکی به اساس لیاقت وشایستگی‌های لازم، طرز سلوک ونتایج متوقعه پس از این مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۴۰
Background image

برنامه آگاهی‌دهی راجع به اهمیت علفچرها در ولسوالی قادس ولایت بادغیس دایر شد 

برنامه آموزشی پيرامون اهمیت و استفاده درست ازعلفچرهای عامه برای مالداران ولسوالی قادس ولایت بادغیس از سوی کارمندان ریاست زراعت آن ولایت دایر گردید.
آمریت منابع طبیعی ریاست زراعت، آبیاری. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۳۳
Background image

نشست مشورتی مسوولان ریاست زراعت ولایت بادغیس با اعضای کمیته هالند برای افغانستان 

نشست مشورتی با اشتراک مسوولان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بادغیس، مدیریت های خدمات زراعتی و مالداری ولسوالی‌ها، و مسئولان کميته هالند و ده‌ها تن از مالداران در فارم شگوفان. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۲۹
Background image

کمپاین مبارزه با ملخ‌ها در ولسوالی رباط سنگی هرات آغاز شد

مسئولان در ولسوالی رباط سنگی هرات ‌می‌گویند از دو روز به این‌سو ملخ‌ها به کشت و زارهای زراعتی دهقانان این ولسوالی هجوم آورده اند و  کمپاین نا بودی آن‌ها آغاز شده تا از ضرر رساندن به کشت. . .

BACK TO NEWS