پنج‌هزار کیلو پیاز زعفران به دهقانان غزنی توزیع شد

content_admin
شنبه ۱۳۹۸/۸/۱۱ - ۱۳:۵۵
 پنج‌هزار کیلو پیاز زعفران به دهقانان غزنی توزیع شد

۱۱عقرب ۱۳۹۸
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت غزنی، از توزیع پنج‌هزار کیلوگرام پیاز زعفران برای احداث ده قطعه نمایشی زعفران در این ولایت خبر داده است.
این پیازها به ده دهقان پیش‌قدم در ولسوالی‌های مالستان، جغتو و قره‌باغ همراه با وسایل زراعتی مورد نیاز توزیع شده است. به هریک از این دهقانان ۱.۲لیتر کود محلول تقویتی نیز توزیع شده است.
همزمان با توزیع پیاز زعفران، چهل زعفران‌کار شامل بیست مرد و بیست زن نیز در غزنی تحت آموزش قرار دارند. این زعفران‌کار در زمینه‌های پروسس و تولید زعفران آموزش می‌بینند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۱۱:۵۴
Background image

کمپاین مجادله علیه ملخ با حضور معین زراعت و مالداری در ولایت کندز افتتاح گردید

 

کمپاین مجادله علیه ملخ  در ولایت کندز با حضور داشت مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، ریچارد ترانچارد رئیس سازمان خوراک و زراعت ملل متحد در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۴۶
Background image

اشتراک وزیر زراعت در مراسم دستاربندی حافظان قرآن کریم در فاریاب

۳۰ حمل ۱۴۰۳ ه‍.ش
مولوی عطاءالله عمری  وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در مراسم لف دستار یازده تن از حافظان قرآن مجید از مدرسه خالد بن ولید در ولسوالی اندخوی ولایت فاریاب اشتراک نمود  و روی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۴۵
Background image

۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی برای دهاقین در ولایت مرکز بامیان توزیع شد

موسسه خدمات اجتماعی و اقتصادی زنان طی مراسمی با حضور داشت مسوولان محلی ولایت بامیان، مسئولین موسسه تمویل کننده و تطبیق کننده، دهاقین و رسانه‌ها به تعداد ۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی را. . .

BACK TO NEWS