پلان تطبیق ۱۷ فعالیت در بخش زراعت، آبیاری و باغداری با معین زراعت و مالداری شریک شد

user-admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۸:۲۰
پلان تطبیق ۱۷ فعالیت در بخش زراعت، آبیاری و باغداری با معین زراعت و مالداری شریک شد

مسوولان موسسه اکشن اید  پلان راه‌اندازی ۱۷ فعالیت در سکتور زراعت، آبیاری و باغداری را با مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت شریک نمودند که قرار است در ولایت‌های لغمان و ننگرهار در جریان ۱۵ ماه آینده تطبیق گردد.
هزینه این فعالیت‌ها در مجموع به دو نیم میلیون دالر می رسد که از طرف دفتر عمران سازمان ملل متحد(UNDP)  تمویل می‌گردد و موسسه اکشن اید آن را تطبیق می‌نماید.
 به گفته مسوولان موسسه اکشن اید از این پروژه نزدیک به ۱۰ هزار نفر مستفید می شوند و احداث ۴۵۰ جریب باغ، کانال‌های آبیاری، احداث سبزخانه‌ها، توزیع تخم سبزیجات، غله جات و کودکیمیاوی، بازاریابی محصولات و راه‌اندازی نمایشگاه‌های داخلی از فعالیت می‌باشد که در جریان ۱۵ ماه آینده در چندین ولسوالی ننگرهار و لغمان عملی می‌گردد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

BACK TO NEWS