پروژه حمایت مقدماتی از معیشت در دایکندی معرفی شد

content_admin
پنجشنبه ۱۴۰۰/۳/۲۰ - ۱۲:۳۸
پروژه حمایت مقدماتی از معیشت در دایکندی معرفی شد

١٩ جوزای ۱۴۰۰
پروژه حمایت مقدماتی از معیشت برای به حد‌اقل رساندن تأثیرات خشک‌سالی و حفظ امنیت غذایی با حضور فاطمه اکبری معاون اجتماعی و اقتصادی ولایت دایکندی، سبحان نایبی عضو شورای ولایتی، سیدعبدالواحد فیروزی رییس زراعت، عوض‌علی پویا رییس اقتصاد، نیگزاد رییس محیط زیست، انجنیر حلیم رییس «افغان‌اید» در دایکندی، عبدالهادی شفق مسوول این پروژه و نماینده‌گان ادارات انکشاف دهات، امور زنان، مبارزه با حوادث و رسانه‌ها معرفی شد.
این پروژه که از تاریخ ۱۴ می شروع شده و به تاریخ ۱۴ اکتوبر ختم خواهد شد، توزیع ۴۵۰ متریک تن علوفه حیوانی برای ۲۲۵۰ خانواده، اعمار نه ساختمان آبیاری، توزیع و تطبیق ادویه برای ۱۵ هزار و ۷۵۰ حیوان و آموزش دهقانان و مالداران در عرصه زراعت و مالداری را شامل می‌شود.
   این پروژه توسط موسسه «UNFAO» تمویل، توسط موسسه «افغان‌اید» تطبیق و توسط ریاست زراعت نظارت می‌شود.
از این پروژه ۳۰۷۰ خانواده در ولسوالی‌های شهرستان، میرامور و اشترلی ولایت دایکندی مستفید می‌شوند.

 

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۱۴:۱۴
Background image

سفر هیئت ریاست منابع بشری وزارت زراعت به ولایت ارزگان

۱ ثور ‍۱۴۰۳ هـ.ش

هیئتی از ریاست منابع وزارت زراعت، آبیاری و مالداری این وزارت به منظور ارزیابی کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالدرای ولایت ارزگان به آن ولایت سفر کردند.
این هیئت مطابق. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۱۱:۵۴
Background image

کمپاین مجادله علیه ملخ با حضور معین زراعت و مالداری در ولایت کندز افتتاح گردید

 

کمپاین مجادله علیه ملخ  در ولایت کندز با حضور داشت مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، ریچارد ترانچارد رئیس سازمان خوراک و زراعت ملل متحد در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۴۶
Background image

اشتراک وزیر زراعت در مراسم دستاربندی حافظان قرآن کریم در فاریاب

۳۰ حمل ۱۴۰۳ ه‍.ش
مولوی عطاءالله عمری  وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در مراسم لف دستار یازده تن از حافظان قرآن مجید از مدرسه خالد بن ولید در ولسوالی اندخوی ولایت فاریاب اشتراک نمود  و روی. . .

BACK TO NEWS