وزارت زراعت در حمایت از روند مبارزه با کرونا، روزانه ۴۰۰ لیتر شیر را در اختیار وزارت صحت قرار می‌دهد

mail-admin
یکشنبه ۱۳۹۹/۱/۱۷ - ۲۲:۱۸
کرنې وزارت د کرونا پر وړاندې د مبارزې د لړۍ د ملاتړ په پار، د ورځې ۴۰۰ لیټره شېدې د روغتیا وزارت په واکې کې ورکوي


۱۷ حمل ۱۳۹۹
بر اساس تصمیم تازه، وزارت زراعت روزانه بیش از ۴۰۰ لیتر شیر یکی از فارم‌هایش را به صورت رایگان در اختیار وزارت صحت قرار می‌دهد تا به داکتران و پرسونل شفاخانه‌های کابل که در مبارزه با ویروس کرونا کار می‌کنند، توزیع شود.
در جلسه‌ی رهبری وزارت زراعت، به ریاست نصیراحمد درانی وزیر زراعت، ‌آبیاری و مالداری، فیصله شد که برای تشویق فعالان مبارزه با ویروس کویید۱۹، روزانه بیش‌تر از ۴۰۰ لیتر شیر خوش‌کیفیتی که در فارم بینی‌حصار این وزارت تولید می‌شود، در اختیار وزارت صحت عامه قرار بگیرد. این شیر، حدود دو هزار تن را تحت پوشش قرار می‌دهد.
روزانه بیش‌تر از ۴۰۰ لیتر شیر وزارت زراعت، تا ختم دوره‌ی قیود گردش در کابل، به وزارت صحت داده می‌شود.
قابل یادآوری است که هفته گذشته نیز لابراتوار مرکزی وزارت زراعت در تفاهمی با وزارت صحت عامه، در اختیار روند مبارزه با کرونا قرار گرفت تا سمپل‌های بیماران مشکوک به کرونا در آن آزمایش شود.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۶:۱۷
Background image

ورکشاپ پلان‌گذاری نباتات تابستانی زون مرکزی دایر گردید

۵ ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست عمومی تحقیقات وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به‌ همکاری دفتر سازمان خوراک و غذا سازمان ملل، ورکشاپ پلانگذاری نباتات تابستانی زون مرکزی را برگزار نمود.
مولوی صدراعظم. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۲:۳۹
Background image

تاکید معین مالی و اداری بر فعال سازی فابریکه لبینات ریشخور

۵ ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
ملا آغاجان آخوند «حاجی سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری از فابریکه پروسس لبنیات واقع در ساحه ریشخور ولایت کابل بازدید و تاکید بر فعال سازی آن کرد.
م. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۱:۴۶
Background image

نظارت از جریان کار اعمار چکدم  در قریه ماتو سینی ولسوالی قیصار ولایت فاریاب

کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت فاریاب از جریان پیشرفت کار پروژه آبیاری اعمار چکدم قریه ماتو سینی ولسوالی قیصار با حضور نماینده‌گان مقام ولایت، ریاست‌های شهرسازی و اقتصاد. . .

BACK TO NEWS