هیئت تخنیکی جلوگیری از غصب ولایت کندز  بیش از ۱۹۰۰ جریب زمین امارتی را استرداد کرد

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ - ۱۴:۳۵
ssss

۱۳ جدی ۱۴۰۲ هـ.ش
در جلسه هیئت تخنیکی  جلوگیری از غصب ولایت کندز دوسیه ۱۹۰۰ جریب زمین ساحه چهل کپه قندهاری‌های ولسوالی امام صاحب، ۱ جریب و ۱۴ بسوه زمین قوش تپه ولسوالی چهاردره و ۱۰ جریب زمین ساحه باسوس ولسوالی حضرت امام صحبت گردید که از آن جمله ۱۹۰۱ جریب زمین امارتی از نزد غاصبین استرداد گردید.
ساحات نامبره قبلآ از طرف انجینران تخنیکی بررسی گردیده بود و هیئت تخنیکی به امارتی بودن ۱۹۰۱  جریب آن فیصله نمود و تصمیم به استرداد و اجاره آن اتخاذ گردید.
هکذا در مورد دوسیه موازی ۱۰ جریب زمین ساحه باسوس ولسوالی حضرت امام غرض انفصال شرعی به نسبت قیدیت زمین مدعی بها در دفاتر احصایه املاکی داده شد.
همچنان در خصوص یک تعداد از عرایض ومشکلات مردم که به هیئت تخنیکی مراجعه نموده بودند طبق اصول اجراآت گردید و هدایات لازم صادر شد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS