نظارت از  ۱۵ چکدم‌  احداث شده در لایت ننگرهار

mail-admin
شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۸ - ۱۲:۴۸
نظارت از  ۱۵ چکدم‌  احداث شده در لایت ننگرهار

۱۸  حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی مصباح ‌الدین ‌مستعین رئیس اطلاعات و آگاهی عامه وزارت زراعت، آبیاری و مالداری از ۱۵ چکدم‌ی که  در چندین ولسوالی  و لایت ننگرهار احداث شده نظارت نمود.
رئیس اطلاعات و آگاهی عامه وزارت زراعت بر اساس هدایت مولوی عطاء الله‌ عمری وزیر زراعت، آبیاری و مالداری به ولایت ننگرهار سفر نمود تا از چکدم‌های ساخته شده در آن ولایت نظارت نماید.
این چکدم‌ها به منظور ذخیره آب، مهار سیلاب‌ها، جلوگیری از تخریب مزارع و آبیاری زمین‌های زراعتی از سوی وزارت زراعت اعمار شده ‌است.
در این سفر از چکدم‌های ساخته در ولسوالی بهسود، ثمرخیل و بتی‌کوت نظارت صورت گرفت کار این چکدم‌ها تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌باشد.
در این نظارت مولوی عبدالستار حکیم رئیس زراعت ننگرهار و انجینران تخنیکی نیز حضور داشتند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS