معین مالی و اداری در جلسه‌ی تدارکات و تأمین شفافیت: رعایت قانون و مقرره‌های تدارکاتی اجباری است و شفافیت را تأمین می‌کند

mail-admin
شنبه ۱۳۹۹/۵/۲۵ - ۱۶:۲۱
معین مالی و اداری در جلسه‌ی تدارکات و تأمین شفافیت: رعایت قانون و مقرره‌های تدارکاتی اجباری است و شفافیت را تأمین می‌کند
معین مالی و اداری در جلسه‌ی تدارکات و تأمین شفافیت:
رعایت قانون و مقرره‌های تدارکاتی اجباری است و شفافیت را تأمین می‌کند
۲۵ اسد ۱۳۹۹
عبدالهادی رفیعی، معین مالی و اداری وزارت زراعت در جلسه‌ی هم‌آهنگی تأمین شفافیت و سرعت و دقت بیش‌تر در پروسه‌های تدارکاتی که آن را ریاست می‌کرد، روی رعایت قوانین و مقرره‌های تدارکاتی و تأمین بیش‌تر شفافیت تأکید کرد.
این نشست با حضور مسوولان پروژه‌ها، برنامه‌ها و ریاست‌های مرتبط و هیأت ارزیابی تدارکاتی برگزار شده بود.
آقای رفیعی در این جلسه محدودیت‌ها و گوش‌زدهایی به اعضای جلسه داشت. آقای رفیعی گفت: «در روز آفرگشایی بدون قید و شرط، تمام اعضای هیأت آفرگشایی حاضر باشند، فومه‌های معیاری آفرگشایی صادره اداره خانه‌پری و با دقت چسپ شفاف زده شود، مسوولان تدارکات حق ندارند آفرهای بازشده را پس از آفرگشایی در دفترهای‌شان نگهدارند. آنان باید آفرهای بازشده را به هیأت ارزیابی تسلیم کنند.»
معین مالی و اداری وزارت زراعت ادامه داد: «کمیته‌های ارزیابی مکلف‌اند بدون تأخیر، به تعقیب جلسه‌ی آفرگشایی، آفرها را تسلیم و ارزیابی را آغاز کنند و ارزیابی پروژه‌ها را چنان‌که پیش‌بینی شده، تا یک ماه کاری تکمیل کنند و پس از آن، در صورتی ه ارزیابی پروژه ها طبق زمان پیش‌بینی شده در طرزالعمل تدارکات صورت نگیرد، با کمیته‌ی ارزیابی مربوط طبق قانون برخورد صورت می‌گیرد.»
معین مالی و اداری وزارت زراعت، یادآور شد که اعضای هیأت ارزیابی طوری که در قانون و طرزالعمل تدارکات پیش‌بینی شده، کاملاً مستقل‌اند و هیچ شخص یا مقامی نمی‌تواند بر آنان اعمال نفوذ کند و یا با استفاده از موقف وظیفه‌ای خود، اعضای هیأت ارزیابی را به منظور جلب و کسب منفعت شخصی‌شان از عملی نمودن قانون بازدارند و آن‌ها را تحت فشار قرار دهند.
عبدالهادی رفیعی گفت: «هیچ شخص نمی‌تواند به شمول من، بالای کمیته‌ی ارزیابی فشار وارد کند، اگر کمیته‌های ارزیابی با این موارد روبه‌رو می‌شوند موضوع را به اسرع به من یا به رهبری وزارت برای اجراات قانونی در میان بگذارند.»
هم‌چنان معین مالی و اداری در بخش دیگر از سخنانش به رییس تدارکات و مسوولان برنامه‌های انکشافی هدایت داد تا لیستی از افرادی را که دارای مهارت‌های تخنیکی و تدارکاتی، دارای آگاهی در امور مالی و حقوقی باشند، به وی معرفی کنند تا در آینده از این افراد در ترکیب هیأت‌های ارزیابی پروژه‌ها استفاده شود.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۲
Background image

به ۷۰ مالدار در ولسوالی دهدادی ولایت بلخ خوراکه چاق کننده حیوانات توزیع شد 

۶ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت ولایت بلخ درهمکاری کمیته هالند برای افغانستان  برای ۷۰ تن از مالدارن ولسوالی دهدادی ولایت بلخ به مقدار 7 هزار کیلوگرام خوراکه کانسنتریت چاق کننده حیوانات. . .

BACK TO NEWS