معین آبیاری و منابع طبیعی وزارت زراعت با والی قندهار دیدار کرد

mail-admin
چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۰
کندهار

۲۴ جدی ۱۳۹۹
حشمت‌الله غفوری، ‌معین آبیاری و منابع طبیعی وزارت زراعت در سفرش به ولایت قندهار، با روح‌الله خان‌زاده، والی این ولایت دیدار کرد. آنان در این دیدار درباره‌ی توسعه‌ی زراعت، باغداری و مالداری، برنامه‌های آینده و بهره‌برداری بهتر از پروژه‌ها صحبت همه‌جانبه داشتند.
در این دیدار والی قندهار درباره‌ی تطبیق پروژه‌های زراعتی سخن گفت و از  توجهاتی که به بخش‌های زراعت و مالداری ولایت قندهار شده، تشکر کرد. آقای خان‌زاده گفت، در بخش‌های زراعت، آبیاری، باغداری و مالداری،‌ یک شمار کارها صورت گرفته است، اما نیاز است که توجه به این بخش‌ها به منظور توسعه‌ی بیش‌تر، افزایش یابد، تا در این بخش‌ها سرمایه‌گذاری بیش‌تر و بی‌کاری کم‌تر شود.
در همین حال حشمت‌الله غفوری، ‌معین آبیاری و مالداری وزارت زراعت گفت که قندهار، تولیدکننده‌ی عمده‌ی میوه در کشور است و وزارت زراعت متعهد است که به دهقانان و باغداران این ولایت، کمک‌های همه‌جانبه داشته باشد.
آقای غفوری در ادامه یادآوری کرد که در سال آینده، در کنار تداوم پروژه‌ی مدیریت محصولات زراعتی، در ولایت قندهار شماری از پروژه‌های دیگر نیز تطبیق می‌شود و به بخش‌های مختلف توجه صورت می‌گیرد.

تازه ترین اخبار

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۴:۷
Background image

اشتراک موسسات فعال در سکتور زراعت در نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی

نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی با شعار «زمینه سازی بنیادی به زراعت زمینه ساز خوکفایی افغانستان» در بادام باغ کابل از ۱۲ الی ۱۵ ثور برگذار می‌شود، که در این نمایشگاه موسسات همکار وزارت. . .

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۴:۱
Background image

ملاقات معین زراعت و مالداری با مسوولان دفتر"تی. ام. آی"

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با محمد حامد امیری مسوول عملیاتی و شماری از مسوولان دیگر دفتر "تی. ام. آی" پیرامون ساخت فارم‌های مالداری گفتگو. . .

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۳:۱۷
Background image

معین زراعت و مالداری با مسوولان "بنیاد آغاخان" دیدار کرد

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با مسوولان "بنیاد آغاخان" دیدار و پیرامون اشتراک در نمایشگاه ملی بادام باغ گفتگو نمود.
مولوی صدراعظم عثمانی در. . .

BACK TO NEWS