مسوولان موسسه پاملرنه پلان  پروژهای زراعتی‌شان را در ولایت بلخ با وزارت زراعت شریک کردند

mail-admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۰:۱۹
مسوولان موسسه پاملرنه پلان  پروژهای زراعتی‌شان را در ولایت بلخ با وزارت زراعت شریک کردند

مسوولان پروژه پاملرنه پلان اضافه از ۱۰ پروژه را که قرار است در ولایت بلخ تطبیق شود به مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری توضیح دادند.
این پروژه‌ها شامل اعمار کانال‌های آبیاری، توزیع تخم بذری غله‌جات و سبزیجات، کودکیمیاوی، وسایل باغداری، احداث ۴۵۰ جریب باغ میوه، آموزش دهقانان، راه‌اندازی نمایشگاه‌های محصولات زراعتی و مالداری در داخل و خارج افغانستان می‌باشد.
عبدالطیف‌لطیف مسوول بدیل معیشت موسسه پاملرنه در معرفی این پروژه‌ها گفت که هزینه این فعالیت‌ها به دونیم میلیون دالر میرسد و تمویل کننده آن دفتر عمران سازمان ملل متحد می‌باشد.
مولوی صدراعظم عثمانی در مجلس توضیح پلان این فعالیت‌ها از مسوولان پاملرنه خواست که پروژ‌ه‌ها را با توجه به نیازمندی دهقانان و مالداران و با در نظرداشت موثریت و شفافیت تطبیق نمایند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

BACK TO NEWS