مسوولان شرکت المدینه گروپ پلان‌های سرمایه‌گذاری‌شان را به وزارت زراعت شریک ساختند

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۹/۲۲ - ۱۴:۲۶
مسوولان شرکت المدینه گروپ پلان‌های سرمایه‌گذاری‌شان را به وزارت زراعت شریک ساختند

 ۲۲ قوس ۱۴۰۲ هـ.ش
مسوولان شرکت المدینه گرو‌پ پلان‌های سرمایه گذاری شان را در بخش زراعت، مالداری، مرغ‌پروی، آبیاری، ایجاد مراکز بسته‌بندی و پروسس و سردخانه‌ها را به مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری و بورد متخصصین وزارت زراعت توضیح دادند.
در آغاز نشست معین زراعت و مالداری به ایراد سخن پرداخته و از ابتکار شرکت المدینه گروپ در جهت سرمایه‌گذاری در بخش زراعت و مالداری اظهار سپاس و قدرانی نمود.
بعدآ در مورد حمایت از هر سرمایه‌گذاری که صادقانه کار می‌کند صحبت نموده و از فرصت‌ها، امتیاز‌های موجود افغانستان و از تعهد همکاری و حمایت امارت از سرمایه‌گذاران سخن گفت.
بعد از آن مسوولان شرکت نامبرده به پلان‌های خویش را به حاضران تشریح نمودند. شرکت نامبرده از سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیون دالر و ایجاد اشتغال برای هزاران تن خبر داد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۴ - ۱۰:۳۶
Background image

تلاش‌های وزیر زراعت جهت خدمت رسانی به دهقانان و مالدارن کشور 

۴ میزان ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی عطاءالله عمری وزیر زراعت، آبیاری و مالداری به منظور حل مشکلات دهقانان، مالدارن و سایر شهروندان کشور با دها تن از باشندگان ولایت‌های مختلف کشور دیدار کرده و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۷/۳ - ۱۴:۵۰
Background image

تفتیش از مزارع تخم‌های اصلاح شده در ولایت بلخ 

۳ میزان ۱۴۰۳ هـ.ش
کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بلخ از مزارع نباتات تابستانی چون سویابین، رومی، جواری، ماش، پخته، لوبیا و شالی که شامل ورایتی های مختلف نباتات می شد تفتیش. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۷/۳ - ۱۳:۵۰
Background image

توزیع پیاز زعفران به شماری از دهقان ولسوالی چمتال ولایت بلخ

۳ میزان ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بلخ به همکاری موسسه دست به دست در آن ولایت به شماری از دهقان زعفران کار ولسوالی چمتال آن ولایت پیاز زعفران توزیع کرد.
موسسه دست به. . .

BACK TO NEWS