محصولات زراعتی بلخ و ننگرهار در روضه حضرت علی به‌ نمایش گذاشته شد

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۰/۱/۱۱ - ۱۵:۲۴
محصولات زراعتی بلخ و ننگرهار در روضه حضرت علی به‌ نمایش گذاشته شد

۱۱حمل ۱۴۰۰
شهرداری ولایت بلخ و ریاست زراعت ولایت ننگرهار، در یک اقدام مشترک محصولات زراعتی این دو ولایت را به منظور ایجاد روابط فرهنگی و اقتصادی میان بلخ و ننگرهار به عنوان دو خواهرخوانده، در صحن زیارت‌گاه حضرت علی موسوم به سخی، در مزارشریف به نمایش گذاشتند.
محمدفرهاد عظیمی والی ولایت بلخ، برگزاری این نمایشگاه را فرصتی برای کار مشترک اقتصادی و فرهنگی میان ولایت‌های بلخ و ننگرهار توصیف کرد.
حبیبه کاکر معاون امور اقتصادی و اجتماعی ولایت ننگرهار نیز، از برگزاری این نمایشگاه که در آن محصولات تولیدی بلخ و ننگرهار به نمایش گذاشته شده بود، قدردانی کرد.

تازه ترین اخبار

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۴:۷
Background image

اشتراک موسسات فعال در سکتور زراعت در نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی

نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی با شعار «زمینه سازی بنیادی به زراعت زمینه ساز خوکفایی افغانستان» در بادام باغ کابل از ۱۲ الی ۱۵ ثور برگذار می‌شود، که در این نمایشگاه موسسات همکار وزارت. . .

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۴:۱
Background image

ملاقات معین زراعت و مالداری با مسوولان دفتر"تی. ام. آی"

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با محمد حامد امیری مسوول عملیاتی و شماری از مسوولان دیگر دفتر "تی. ام. آی" پیرامون ساخت فارم‌های مالداری گفتگو. . .

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۳:۱۷
Background image

معین زراعت و مالداری با مسوولان "بنیاد آغاخان" دیدار کرد

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با مسوولان "بنیاد آغاخان" دیدار و پیرامون اشتراک در نمایشگاه ملی بادام باغ گفتگو نمود.
مولوی صدراعظم عثمانی در. . .

BACK TO NEWS