شماری از کارمندان ریاست دفتر و ریاست اطلاعات وزارت زراعت تقدیر شدند

mail-admin
شنبه ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۶:۳۶
شماری از کارمندان ریاست دفتر و ریاست اطلاعات وزارت زراعت تقدیر شدند

۱۸ دلو ۱۳۹۹
شماری از کارمندان ریاست دفتر و ریاست اطلاعات و ارتباط عامه وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، از سوی داکتر انوارالحق احدی وزیر زراعت با اهدای تقدیرنامه‌، ستایش شدند.
برخی از کارمندان ریاست اطلاعات و ارتباط عامه به مناسبت دریافت کلید طلایی توسط بخش اطلاعات وزارت زراعت از سوی دیده‌بان شفافیت، دریافت بلندترین امتیاز به وب‌سایت وزارت در پی ارزیابی کمیسیون دست‌رسی به اطلاعات و هم‌چنین به دنبال ایجاد خلاقیت، نوآوری و تقویت فرهنگ اطلاع‌رسانی در وزارت  زراعت، توسط وزیر زراعت تقدیر شدند.
هم‌چنین در یک برنامه‌ی جداگانه، زهره ظهوری رییس دفتر مقام و تعدادی از کارمندان ریاست دفتر نیز از سوی آقای احدی به دلیل تلاش‌های‌شان در تعقیب و عملی ساختن احکام مقام عالی ریاست جمهوری، تقویت هم‌آهنگی‌ها میان وزارت زراعت با سایر نهادها و کارکرد خوب‌شان از سوی انوارالحق احدی تقدیر شدند.
هم‌چنان کارمندان ریاست دفتر وزارت زراعت نظر به هدایت ۴۵۳۱ مورخ ۲۵/۱۰/۱۳۹۹ محمد اشرف غنی رییس جمهوری، در میان ۳۵ اداره و وزارت‌‌خانه‌های قرار گرفته که احکام مقام عالی ریاست جمهوری را صددرصد تطبیق کرده‌اند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۰:۱۹
Background image

دیدار معین زراعت و مالداری وزارت زراعت با سفیر افغانستان در امارات متحده عرب

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت در دفتر کارش با مولوی بدرالدین‌ حقانی سفیر افغانستان در امارات متحده عرب دیدار نمود.
در این دیدار روی فرصت‌های سرمایه‌های در بخش. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۰:۱۹
Background image

مسوولان موسسه پاملرنه پلان  پروژهای زراعتی‌شان را در ولایت بلخ با وزارت زراعت شریک کردند

مسوولان پروژه پاملرنه پلان اضافه از ۱۰ پروژه را که قرار است در ولایت بلخ تطبیق شود به مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری توضیح دادند.
این پروژه‌ها. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۹:۵۸
Background image

از جریان احداث چکدم  در ولسوالی قرغان ولایت فاریاب نظارت شد 

از پروژه آبیاری اعمار چکدم ولسوالی قرغان که بودجه  آن از طرف وزارت زراعت آبیاری و مالداری تمویل می گردد توسط هیت منتخب مقام ولایت فاریاب نظارت به عمل آمد.
این هیئت متشکل از نمایندگان. . .

BACK TO NEWS