سفر هیئت وزارت زراعت به ولایت‌های مشرقی

mail-admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۹/۲۱ - ۱۳:۱۱
سفر هیئت وزارت زراعت به ولایت‌های مشرقی

۲۱ قوس ۱۴۰۲ هـ.ش
هیئتی متشکل از کارمندان چندین ریاست وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به رهبری قاری محمد اکبر امینی (حزب الله) رئیس اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به ‌ولایت‌های لغمان، ننگرهار، کنر و نورستان سفر کردند.
طبق هدایت رهبری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری  هیئت مشترک وزارت زراعت، آبیاری و مالداری شامل کارمندان ریاست‌های اداری، اجاره‌دهی و تنفیذ قرار دادها، مالی و حسابی، تخنیک و ترانسپورت و عشر و زکات به ولایت های لغمان، ننگرهار، کنر و نورستان سفر کرده و امورات وزارت زراعت را در ولایت متذکره بررسی می‌نمایند.
هیئت متذکره در جریان این سفر با مسوولان محلی ولایت‌های مشرقی  دیدار کرده و هدف سفر شان را برای مسوولان ولایت متذکره بیان کرده و خواستار همکاری در تطبیق آن شدند.
در همین حال مسوولان محلی ولایت‌های مشرقی کشور از برنامه های وزارت زراعت استقبال کرده و اطمینان دادند که همکاری لازم را جهت تطبیق برنامه‌های کاری هیئت متذکره انجام می‌دهند.
هیئت مختلط از ریاست‌های مرکزی وزارت زراعت که به ولایت های لغمان، ننگرهار، کنر و نورستان سفر کرده اند قرار است در جریان این سفر که به نماینده گی از هر ریاست یک کارمندان توظیف گردیده است هریک امورات رسمی ریاست‌های خویش را به پیش ببرند و پس از تکمیل امورات دوباره به مرکز برگردند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۴ - ۱۰:۳۶
Background image

تلاش‌های وزیر زراعت جهت خدمت رسانی به دهقانان و مالدارن کشور 

۴ میزان ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی عطاءالله عمری وزیر زراعت، آبیاری و مالداری به منظور حل مشکلات دهقانان، مالدارن و سایر شهروندان کشور با دها تن از باشندگان ولایت‌های مختلف کشور دیدار کرده و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۷/۳ - ۱۴:۵۰
Background image

تفتیش از مزارع تخم‌های اصلاح شده در ولایت بلخ 

۳ میزان ۱۴۰۳ هـ.ش
کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بلخ از مزارع نباتات تابستانی چون سویابین، رومی، جواری، ماش، پخته، لوبیا و شالی که شامل ورایتی های مختلف نباتات می شد تفتیش. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۷/۳ - ۱۳:۵۰
Background image

توزیع پیاز زعفران به شماری از دهقان ولسوالی چمتال ولایت بلخ

۳ میزان ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بلخ به همکاری موسسه دست به دست در آن ولایت به شماری از دهقان زعفران کار ولسوالی چمتال آن ولایت پیاز زعفران توزیع کرد.
موسسه دست به. . .

BACK TO NEWS