سفر اعضای هیئت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین در ولایت کاپیسا به ولسوالی تگاب 

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۱:۱۸
2222

۱۵ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
هیئت تخنیکی جلوگیری از غصب و استرداد زمین‌های امارتی ولایت کاپیسا به سرپرستی مولوی روح الله روحانی رئیس زراعت و رئیس هیئت و اعضای هیئت جهت تثبیت و جلوگیری از غصب زمین‌های امارتی عازم ولسوالی تگاب شدند.
 در این سفر روساء استخبارات، عدلیه، حج و اوقاف،  سرحدات اقوام و قبایل، شهرسازی، شاروالی، معاون قومندانی امنیه،  مستوفی ولایت، آمر قضایای امارت و مدیر کدستر ریاست زراعت نیز حضور داشتند.
در این سفر اعضای شامل هیئت به ساحات دوران، کوره، شنکی، شگی و نورز خیل رفته تمامی نقاط آن منطقه را از نزدیک برسی نمودند.  در بعضی مناطق یکعده از افراد دست به ساخت ساز خودسرانه و غصب زمین زده بودند؛ هیئت مانع کار آن‌ها شد. همچنان برای این افراد تفهيم گردید که از غصب ساحات امارتی بطور جدی جلوگیری نموده و از ملکیت‌های عامه که بیت المال و سرمایه ملی کشور می‌باشد حفاظت نمایند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۰:۱
Background image

سفر رییس زراعت ولایت بغلان به ولسوالی دهنه غوری

مولوی رحیم الله‌ احدی رئیس زراعت، آبیاری و مالداری  ولایت بغلان در جریان سفر به ولسوالی دهنه غولی آن ولایت از ساحات زراعتی آن  بازدید و با دهقانان دیدار کرد.
در این دیدار رئیس زراعت از. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۹:۴۴
Background image

بازدید وزیر زراعت از  بندر حیرتان و نقاط صفری میان افغانستان و ازبکستان 

۶ اسد ۱۴۰۳ ه‍.ش 
مولوی عطاءالله عمری وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در جریان سفر به ولایت بلخ از بندر حیرتان و نقاط صفری میان افغانستان و ازبکستان دیدار کرد.
مولوی عطاءالله عمری وزیر. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۹:۲۲
Background image

بازدید ه‍یئت‌های افغانستان و ازبکستان از ساحات تخریب شده اطراف دریای آمو

۶ اسد ۱۴۰۳ ه‍.ش 
ه‍ییت‌های عالی رتبه امارت اسلامی افغانستان به رهبری مولوی عطاءالله عمری وزیر زراعت، آبیاری و مالداری و جمهوری ازبکستان به رهبری  شوکت همرایوف وزیر آب از ساحات تخریب شده. . .

BACK TO NEWS