سرپرست وزارت زراعت: در سال مالی ۱۴۰۰ در کنار تولید، روی بازاریابی نیز تمرکز خواهیم کرد

mail-admin
دوشنبه ۱۳۹۹/۶/۳۱ - ۱۵:۴۳
سرپرست وزارت زراعت: در سال مالی ۱۴۰۰ در کنار تولید، روی بازاریابی نیز تمرکز خواهیم کرد

۳۱ سنبله ۱۳۹۹
جلسه‌ی اداری با حضور داکتر انوارالحق احدی، نامزدوزیر و سرپرست، معینان، رییسان و مسوولان پروژه‌های وزارت زراعت برگزار شد.
در این جلسه، روی روند پیش‌رفت تطبیق پروژه‌ها و پلان مالی سال آینده صحبت شد.
شکیب شریفی رییس عمومی پلان و پالیسی و مسوولان ریاست مالی در مورد پیش‌رفت کار پروژه‌ها، مصرف بودجه و طرح پلان مالی سال آینده توضیحات مورد نیاز را ارایه کردند.
در همین حال داکتر انوارالحق احدی، نامزدوزیر و سرپرست وزارت زراعت، گفت که مصرف معقول بودجه و تطبیق به موقع پروژه‌ها بسیار مهم است.
سرپرست وزارت زراعت روی اهمیت مصرف موثر بودجه و تطبیق به موقع پروژه‌ها تاکید ورزید و گفت که او، اولولیت‌هایی در بخش زراعت، برای سال مالی آینده دارد. او گفت که توقع از پروژه‌ها این است که مصرف بودجه‌ هم موثر و هم میزان مصرف در جایگاه بهتری باشد.
آقای احدی هم‌چنان گفت که اگر طرح‌ها و برنامه‌های خوب ساخته شود، می‌شود از نهادهای مسوول تقاضای پول بهتر صورت بگیرد.
سرپرست وزارت زراعت گفت که در سال آینده، هم تمرکز روی افزایش حاصلات و هم روی بازاریابی بین‌المللی برای تولیدات زراعتی خواهد بود.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۴۸
Background image

نخستین جلسه برگزاری نمایشگاه ملی و بین الملی زراعتی در کشور برگزار شد

۹ حمل ۱۴۰۲ هـ.ش
جلسه‌ای ابتدایی میان مسوولان وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، اتاق زراعت و مالداری و مرکز نمایشگاه بین المللی افغانستان پیرامون برگزاری نمایشگاه ملی و بین‌المللی تخصصی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۳۸
Background image

دیدار مسوولان وزارت زراعت با هیئت وزارت تجارت کشور پاکستان 

مسوولان وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با حضور مفتی ذاکر الله ذاکر رئیس عمومی مالداری و صحت حیوانی و انجنیر عتیق الله مسلم رئیس حفاظه نباتات و قرنطین این وزارت با هیئتی از کشور پاکستان. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۳۰
Background image

آموزش و توزیع مواد خوراکه عسل برای ۱۵۰ تن از زنبورداران ولایت تخار

ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت تخار در همکاری دفتر زنجیره ارزش افغانستان برای ۱۵۰ تن از زنبورداران تخار برنامه آموزشی را جهت نگهداری بهتر از فارم‌های زنبور راه‌اندازی نمود و همچنان. . .

BACK TO NEWS