دیدار وزیر زراعت از ریاست صحت حیوانی: بررسی زمینه‌های بهبود خدمات صحت حیوانی

mail-admin
چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۴:۳۹
دیدار وزیر زراعت از ریاست صحت حیوانی: بررسی زمینه‌های بهبود خدمات صحت حیوانی

۲۲ دلو ۱۳۹۹
داکتر انوارالحق احدی، وزیر زراعت، آبیاری و مالداری از ریاست صحت حیوانی و ریاست خدمات مالداری وزارت واقع در دارالامان دیدار کرد. هدف از این دیدار، شنیدن مشکلات و دریافت نیازمندی‌ها به هدف بهبود کار این بخش بود.
وزیر زراعت از ادارات، لابراتوارها، بانک واکسین و دیگر بخش‌های این ریاست دیدار کرد و از آنان درباره‌ی مشکلات، نیازمندی‌ها و زمینه‌های بهبود امور پرسید.
مسوولان ریاست صحت حیوانی دست‌آوردها، پلان‌ها و مشکلات‌شان را ارایه کردند. آنان راجع به مشکلات‌شان گفتند که شماری از کارمندان در این ریاست به سطح دکترا و ماستری تحصیل کرده‌اند و مسلکی هستند، اما بست‌های‌شان بالا نرفته است. هم‌چنان افزودند که در استیشن‌های قرنطین در گمرک‌ها، افرادی با معاشات اندک استخدام شده‌اند، در حالی که باید افراد مسلکی و با معاش بهتر، برای گرفتن نتیجه‌ی بهتر از این مرکزها، استخدام شوند.
پس از آن داکتر انوارالحق احدی، وزیر زراعت، آبیاری و مالداری به مسوولان ریاست صحت حیوانی گفت که پلان‌هایی‌شان را برای بهبود شرایط تنظیم و نیازمندی‌های‌شان را پیشنهاد کنند.
هم‌چنان وزیر زراعت راجع به تولید و تزریق واکسین‌های حیوانی به ریاست صحت حیوانی وظیفه سپرد تا ضمن بررسی نیازها، روشن بسازند که کار تولید و یا خرید واکسین به چی صورت و از کدام کشور ارزان تمام می‌شود تا پس از این، به اساس برنامه‌ی سهل‌تر، واکسین‌های حیوانی فراهم و تزریق شود.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۵:۳۳
Background image

برای ۸۰ مالدار در ولسوالی قره باغ ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع شد

۸  ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت کابل، به‌همکاری کمیته هالند برای افغانستان، برای ۸۰ خانم بیوه مالدار خوراکه حیوانی توزیع نموده است.
برای هر خانم مالدار، ۱۰۰. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۵:۳۲
Background image

برای ۵۲ تَن مالدار در ولسوالی شکردره ولایت کابل وسایل مالداری توزیع شد

۸  ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت کابل، به همکاری کمیته هالند برای افغانستان، برای ۵۲ تَن مالدار وسایل مالداری توزیع نموده است.
سطل‌های جمع‌آوری شیر و کارت‌های ادویه. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۵:۳۰
Background image

توزیع ۱۵ فرد گاو شیری در ولسوالی قره باغ ولایت کابل

۸ ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت کابل، به همکاری موسسه «یتیم خانه افغانستان»، برای 15 فامیل بی‌بضاعت گاو شیری توزیع نموده است.
برای هرفامیل یک فرد گاو در نظر گرفته. . .

BACK TO NEWS