دیدار معین زراعت و مالداری با معاون برنامه پیشرفت و توسعه ملل متحد

mail-admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۸ - ۱۴:۴
دیدار معین زراعت و مالداری با معاون برنامه پیشرفت و توسعه ملل متحد

۸ حوت ۱۴۰۲ هـ.ش
مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت با  ثریا بوزورکوا معاون دفتر «یو. ان. دی. پی» در افغانستان و مسوولان پروژه‌های بنیاد های  صلح، ‏پاملرنه  و اکش اید دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار در مورد تطبیق پروژه‌های که توسط برنامه پیشرفت و توسعه ملل متحد تمویل می‌گردد بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت  در این دیدار از بلند بودن مصارف اداری این موسسات انتقاد کرده و برکاهش میزان مصارفات اداری این موسسات تاکید نمود:« به جای توزیع مواد غذایی یا پول نقد باید پول یا غذا در مقابل کار باشد تا اشتغال‌زایی به مردم شود.»
ثریا بوزورکوا معاون دفتر برنامه پیشرفت و توسعه سازمان ملل متحد گفت:« ما تلاش می‌کنیم تا میزان مصارفات اداری را کاهش دهیم تا مفید برای مردم باشد ما مشکلات و چالش را از شما شنیده و در هماهنگی آن را حل می‌سازیم.»
رهبری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری تلاش می‌نماید تا به همکاری با موسسات همکار زمینه اشتغال‌زایی را مهیا و برای دهاقین و مردم در بخش‌ها مختلف همکاری و خدمات بیشتر اراییه نماید.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۰:۱
Background image

سفر رییس زراعت ولایت بغلان به ولسوالی دهنه غوری

مولوی رحیم الله‌ احدی رئیس زراعت، آبیاری و مالداری  ولایت بغلان در جریان سفر به ولسوالی دهنه غولی آن ولایت از ساحات زراعتی آن  بازدید و با دهقانان دیدار کرد.
در این دیدار رئیس زراعت از. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۹:۴۴
Background image

بازدید وزیر زراعت از  بندر حیرتان و نقاط صفری میان افغانستان و ازبکستان 

۶ اسد ۱۴۰۳ ه‍.ش 
مولوی عطاءالله عمری وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در جریان سفر به ولایت بلخ از بندر حیرتان و نقاط صفری میان افغانستان و ازبکستان دیدار کرد.
مولوی عطاءالله عمری وزیر. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۹:۲۲
Background image

بازدید ه‍یئت‌های افغانستان و ازبکستان از ساحات تخریب شده اطراف دریای آمو

۶ اسد ۱۴۰۳ ه‍.ش 
ه‍ییت‌های عالی رتبه امارت اسلامی افغانستان به رهبری مولوی عطاءالله عمری وزیر زراعت، آبیاری و مالداری و جمهوری ازبکستان به رهبری  شوکت همرایوف وزیر آب از ساحات تخریب شده. . .

BACK TO NEWS