دیدار معین زراعت و مالداری با اتحادیه وارد‌کننده‌گان محصولات حیوانی

user-admin
چهارشنبه ۱۴۰۰/۷/۲۱ - ۱۵:۵۲
دیدار معین زراعت و مالداری با اتحادیه وارد‌کننده‌گان محصولات حیوانی

مولوی صدراعظم، معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، با شماری از مسوولان شرکت‌های وارد‌کننده‌ گوشت مرغ دیدار کرد.
در این دیدار روی مشکلات تاجران ملی، ترانزیت مواد تجاری به‌ویژه حیوانی، مالیه، صادرات و واردات محصولات حیوانی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
شماری از تاجران نسبت به وارد کردن گوشت مرغ از بنادر تجارتی شکایت دارند. آن‌ها می‌گویند که محصولات دام‌داری را مطابق به سرتیفیکت بین‌المللی ذبح حلال و اسناد صحی از امریکا و برازیل وارد می‌کنند، اما در گمرک ننگرهار مانع واردات آن شده‌اند.
در همین حال مالکان فارم‌های مرغ‌پروری ادعا دارند که در تولید تخم مرغ خود‌کفا هستند، در حالی که روزانه هفت‌صد هزار بیضه تولید دارند و مصرف روزانه تخم مرغ ده میلیون بیضه است.
مسوولان وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در این جلسه وعده سپردند که برای حل مشکلات واردکننده‌گان گوشت، با همکاری وزارت خارجه اقدام کنند.

 

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵ - ۱۵:۴
Background image

جلسه هیئت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین در ولایت کندز برگزار شد

۲۵ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
جلسه هیئت تخنیکی  جلوگیری از غصب و استرداد زمین های غصب شده در ولایت کندز تحت ریاست مولوی امان ‌الله حسن رئیس هیئت تخنیکی و با اشتراک اعضای هیئت دایر گردید.
در این. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵ - ۱۴:۵۱
Background image

سروی زمین‌های زراعتی قریه زمان کور بالا و ملکان ولایت پنجشیر جهت زهکشی

۲۵ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری زمین‌های قریه زمانکوربالا و ملکان ولایت پنجشیر را جهت شناسایی ساحاتی که نیاز به زهکشی دارد سروی نمودند.
به اساس عرایض مردم زمان. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵ - ۱۴:۴۸
Background image

نشست هیئت تخنیکی جلوگیری از غصب ولایت نیمروز دایر گردید

۲۵ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
نشست هیئت تخنیکی جلوگیری از غصب و استرداد زمین‌های امارتی ولایت نیمروز در اداره زراعت این ولایت و به سرپرستی مولوی شیراحمد رفیع رییس زراعت و با حضور اعضای هیئت دایر. . .

BACK TO NEWS