دعوت به داوطلبی: پروژه شبکه آبیاری ماشی واقع در قریه ماشی، ولسوالی دهدادی ولایت بلخ

content_admin

تاریخ نشر

تاریخ ختم

دعوت به داوطلبی روش باز ملی

پروژه اضطراری زراعتی و مصونیت غذایی، وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در نظر دارد تا پروژه شبکه آبیاری ماشی واقع در قریه ماشی، ولسوالی دهدادی ولایت بلخ دارای نمبرپکیج قرارداد :AF/MAIL/EATS-193059/M054-CW-RFB را به داوطلبی بسپارد، شرکت‌های ساختمانی علاقه‌مند می‌توانند تا اعلان مفصل پروژه مذکور را در ویب‌سایت وزارت زراعت، آبیاری و مالداری (http://www.mail.gov.af/) و اداره تدارکات ملی(https://ageops.net) دریافت و مطالعه نمایند. اسناد داوطلبی از تاریخ 16- دسمبر 2020 الی 16- جنوری 2021 توزیع می‌گردد. از داوطلبان و یا نماینده رسمی‌شان دعوت به‌عمل می‌آید تا در جلسه قبل از داوطلبی که به‌تاریخ 29- دسمبر- 2020 ساعت 10:00 قبل از ظهر به‌خاطر وضاحت مسوده شرطنامه و مشخصات تخنیکی و یا دیگر سوالات داوطلبان در ریاست تدارکات وزارت زراعت، آبیاری و مالداری دایر می‌گردد اشتراک نمایند.

جلسه آفرگشايی به‌تاریخ 16- جنوری- 2021 ساعت 10:00 قبل از ظهر در ریاست تدارکات وزارت زراعت، آبیاری و مالداری دایر می‌گردد.

آن‌عده شرکت‌های که واجد شرایط هستند می‌توانند اسناد داوطلبی را به ارایه درخواست رسمی از آدرس ذیل و یا از ویب‌سایت های مذکور به‌دست بیآورند.

آدرس: ریاست تهیه و تدارکات وزارت زراعت، آبیاری و مالداری بخش پروژههای بانک جهانی واقع جمال مینه، چهاراهی کارتی سخی، کابل- آفغانستان.