در جلسه شورای عالی صندوق انکشاف زراعت پرداخت ۲.۲ میلیارد افغانی تصویب گردید

user-admin
شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۵ - ۱۶:۵۲
د کرنې د پراختیا وجهي صندوق د عالي شورا په غونډه کې د ۲.۲ میلیارده افغانیو د ورکړې طرحه تصویب شوه

۵ حوت ۱۴۰۲ ه‍.ش

در نهمین جلسه شورای‌عالی صندوق انکشاف زراعت که به رهبری مولوی عطاءالله عمری وزیر زراعت با حضور اعضای  هیئت رهبری صندوق برگزار شده بود پرداخت مبلغ ۲.۲ میلیارد افغانی خدمات مالی اسلامی برای دهقانان، مالداران و متشبثین سکتور‌های زراعت و مالداری  در سال آینده تصویب گردید.
 نهمین جلسه شورای عالی صندوق وجهی انکشاف زراعت (ADF) تحت سرپرستی مولوی عطالله عمری وزیر زراعت، آبیاری و مالداری با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری، مولوی عبدالقدیر احمد معین مالی وزارت مالیه،  انجینر عبدالغفور غفاری رئیس هیئت عامل صندوق و متخصصان مالی دایر شد.
در این جلسه در مورد فعالیت‌های صندوق انکشافی زراعت در سال ۲۰۲۳ معلومات داده شد و همچنان پلان های سال ۲۰۲۴ شریک گردید.
حاضران پیرامون پلان امسال نظریات خویش را شریک نموده و در بعضی موارد فیصله صورت گرفت تا در فعالیت های صندوق سهولت بیاید‌. 
در این جلسه از سوی ه‍ییت رهبری صندوق انکشاف زراعت پرداخت مبلغ ۲.۲ میلیارد افغانی برای دهقانان، مالداران و متشبثین سکتور‌های زراعت و مالداری در سال آینده به تصویب رسید.
این مبلغ به منظور رشد و انکشاف زراعت و مالداری و گسترش سرمایه گذاری در این بخش‌ها برای متقاضیان آن از طریق خدمات مالی اسلامی وکاله و مرابحه پرداخت می‌شود. 
که از طریق این مبلغ به تعداد بیشتر از ۵ هزار دهقان تحت پوشش قرار می گیرد.
مولوی عطالله عمری وزیر زراعت در این مجلس گفت که خدمات صندوق انکشاف زراعت برای مالداران، باغداران و دهقانان مفید بوده کوشش کنید که از این بیشتر در  ارایه خدمات مالی اسلامی موثریت بیاید و مردم بتوانند از قرضه ها مستفید شوند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS