جلسه ه‍یئت مدیره شرکت کانال ننگرهار دایر شد

user-admin
شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲
د ننګرهار کانال شرکت د مدیره پلاوي غونډه دائره شوه

جلسه ه‍یئت مدیره شرکت کانال ننگرهار با حضور مسئولان وزارت‌های  زراعت، آبیاری و مالداری، اقتصاد، صنعت و تجارت،  ماليه، انرژي و آب، مسوولان شرکت امارتی کانال ننگرهار متخصصان ادارات نامبرده  به منظور ارزیابی کارکرده‌ها و بهبود امور  در وزارت زراعت دایر گردید.
در این جلسه با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، داکتر عبدالطیف نظری معين مسلكي وزارت اقتصاد، مولوي قدرت الله جمال معین وزارت صنعت و تجارت، مولوي احمد معین وزارت ماليه، انجينر مجيب الرحمان معين وزارت انرژي و آب با مولوی غلا‌م الرحمن کظیم رئیس شرکت امارتی کانال ننگرهار حضور داشتن.
در این نشست رئیس کانال ننگرهار و همکارانش گزارش فعالیت‌ها در بخش مصارف، عواید، پیشرفت‌ها و مشکلات امسال خویش را به حاضران شریک نموده و نیز پلان سال ۱۴۰۳ خویش را نیز بیان کردند.
در این مجلس معینان چهار وزارت امارتی دیدگاه خویش را جهت انکشاف و کار و بار در زمین‌های کانال، افرایش عاید، فراهم‌سازی امکانات، اجاره‌دهی زمین، تهیه برق و آوردن سهولت جهت استفاده از زمین‌های کانال ننگرهار شریک نمودند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS