جلسه سکتور زراعت و انکشاف دهات ولایت کاپیسا دایر شد

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲ - ۱۰:۲۵
جلسه سکتور زراعت و انکشاف دهات ولایت کاپیسا دایر شد

جلسه سکتوری زراعت و انکشاف دهات ولایت کاپیسا به منظور ایجاد هماهنگی با ریاست‌های سکتوری و موسسات همکار در سکتور زراعت و انکشاف دهات بخاطر بهبود هرچه بهتر تطبیق پروژه‌ها و فعالیت‌ها برگزار شد.
در این جلسه نمایندگان ریاست‌های شامل سکتور و موسسات همکار حضور داشتند و تحت ریاست مولوی روح الله روحانی رئیس زراعت، آبیاری و مالداری ولایت کاپیسا در ساختمان اداره زراعت برگزار گردید. در این جلسه عارف ولیزاده گزارش فعالیت‌های امسال در بخش زراعت را را شریک نمود و از موسسات همکار که خواست پلان‌های سال آینده شان را شریک نمایند.
متعاقبا سیف الدین غفوری مسول ولایتی موسسه مساعدت برای افغانستان پروژه ارائه آموزش‌های مسلکی زراعت و مالداری و تهیه بسته‌های معیشتی را از طریق پرزینتیشن برای اعضای مجلس ارائه نمود. قرار است از طریق پروژه فوق برای ۶۰ تن زمینه آموزش‌های مسلکی و معیشت دایمی فراهم گردد.
همچنان نماینده‌گان موسسات کمک رسان در مورد کارکردهای امسال معلومات ارائه نموده و از پلان‌های سال آینده سخن گفتند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS