جلسه ریاست زراعت آبیاری و مالداری ولایت سمنگان با موسسات دایر گردید

mail-admin
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۷/۱۳ - ۱۰:۲۱
جلسه ریاست زراعت آبیاری و مالداری ولایت سمنگان با موسسات دایر گردید

۱۳میزان۱۴۰۰ هـ.ش
۲۸صفر۱۴۴۳ هـ.ق
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ا.ا.ا ولایت سمنگان با  شماری از مسولین موسسات همکار  به منظورایجاد هماهنگی جلسه برگزار کرد
این جلسه تحت ریاست  جندالله فاروق نظری رئیس زراعت آبیاری و مالداری و مولوی عبدالباری منیب بخش اداری با موسسات، افغان اید، شلتر فار لایف، CHA, ACW، PRB و WHH رسما برگزار گردید.  
در این جلسه جندالله فاروق نظری رئیس زراعت سمنگان به نماینده‌گان موسساهای متذکره اطمینان داده و از آنها خواست که بدون هیچ تشویش و نگرانی به کار خویش مثل گذشته ادامه دهند و ما خوشحال هستیم موسسات به بخش‌های آسیب پذیر جامعه کمک می‌نماید و این خودش نشان دهنده خیر می‌باشد.
 رئیس زراعت آبیاری و مالداری ولایت سمنگان از موسسات که در بخش احیای جنگلات کار می‌نماید خواست که در قسمت نگهداری، آبیاری و حفاظت جنگلات توجه بیشتر نماید.
رئیس زراعت سمنگان در ادامه صحبت‌های خویش افزود که ولسوالی خلم یا تاشقرغان از این به بعد مربوط ولایت سمنگان می شود، نامبرده از موسسات متذکره خواست که در زمینه کمک های شان به این ولسوالی نیز توجه نماید.
سپس نماینده موسسات هرکدام به نوبه خویش صحبت نموده از برگزار کننده گان این جلسه قدردانی نموده و کار های صورت گرفته خویش را به حاضرین بیان نمودند.
همچنین نماینده های موسسات مشکلات و چالش ها کاری شان را به رئیس زراعت بیان نموده و خواهان توجه ریاست زراعت سمنگان در زمینه شدند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۲
Background image

به ۷۰ مالدار در ولسوالی دهدادی ولایت بلخ خوراکه چاق کننده حیوانات توزیع شد 

۶ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت ولایت بلخ درهمکاری کمیته هالند برای افغانستان  برای ۷۰ تن از مالدارن ولسوالی دهدادی ولایت بلخ به مقدار 7 هزار کیلوگرام خوراکه کانسنتریت چاق کننده حیوانات. . .

BACK TO NEWS