جلسه اداری معینیت مالی و اداری با ریاست‌های تحث اثر آن دایر گردید

mail-admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۵:۲۹
جلسه اداری معینیت مالی و اداری با ریاست‌های تحث اثر آن دایر گردید

۱۸  ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
جلسه اداری معینیت مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری  به سرپرستی ملا آغاجان آخند «حاجی سالم» معین مالی و اداری این وزارت با ریاست‌های تحت اثر آن دایر گردید.
در این جلسه پيرامون موضوعاتی چون؛ تنظیم امور ریاست عمومی جمع آوری عشر و زکات، تهیه نمودن بودجه  برای پيشبرد امور عاجله وزارت زراعت، تجهیز دفاتر تازه  ایجاد شده، تصمیم گیری در مورد خریطه‌های جمع شده در سیلوی مرکز، فعال سازی کمره‌های امنیتی و  وصل سازی سیستم سیسکوی وزارت زراعت با ریاست‌های اراضی در دارالامان بحث و تصامیم لازم اتخاذ گردید.
هم‌چنان روی حفظ و مراقبت درست از  ساحات سبز وزارت زراعت و  ملاحظه وسایل و امکانات موجود  نزد متعمدین نیز بحث صورت گرفت .
معینیت مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به‌منظور تطبیق فعالیت‌ها به شیوه درست و گزارش‌دهی از آن، جلسه هفته‌وار را با مسوولان تحث اثر این معینیت دایر می‌نماید.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۲
Background image

به ۷۰ مالدار در ولسوالی دهدادی ولایت بلخ خوراکه چاق کننده حیوانات توزیع شد 

۶ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت ولایت بلخ درهمکاری کمیته هالند برای افغانستان  برای ۷۰ تن از مالدارن ولسوالی دهدادی ولایت بلخ به مقدار 7 هزار کیلوگرام خوراکه کانسنتریت چاق کننده حیوانات. . .

BACK TO NEWS