جلسه اداری معینیت زراعت و مالداری با ریاست‌های تحت اثر آن معینیت دایر شد 

mail-admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۶ - ۱۶:۸
جلسه اداری معینیت زراعت و مالداری با ریاست‌های تحت اثر آن معینیت دایر شد 

۶ حوت ۱۴۰۲ هـ.ش
جلسه اداری معینیت زراعت و مالداری وزات زراعت، آبیاری و مالداری به رهبری مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری و با حضور رئسای ریاست های تحت اثر معینیت متذکر برگزار شد.
مولوی صدارعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت در این جلسه که با حضور  با روساء ریاست‌های ترویجی، تحقیقاتی، مالداری، صحت حیوانی و معیشت بدیل وزارت زراعت دایر گردیده بود  و گزارش کارکردها و دستاورد های ریاست های متذکره در سال جاری را استماع نموده  و در مورد برنامه‌های سال ۱۴۰۳ صحبت نمود.
در این جلسه معین  زراعت و مالداری بر هماهنگی، مصرف بودجه، رفع مشکلات، تامین ارتباط بهتر با ریاست‌های ولایات و موسسات همکاری تاکید نمود.
 در همین حال روساء حاضر پیرامون فعالیت‌های‌امسال شان در مرکز و ولایات  صحبت نموده و در راستای حل مشکلات نظریات و راه حل های‌شان را شریک نمود تا در سال‌های آینده به این مشکلات مواجه نشوند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS